Gå til innhold

Hvordan koker man kyllingfilet?

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve det til middag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putter den i vann... :-)

Regner med at du mener til baby? Kutt den i biter og kok den til den bli hvit bare, så deler du den til så små biter som din baby skal ha. Bland sammen med en grønsaksbasis så blir det nami nam for baby.

Skrevet

eventuelt kan du legge den inn i aluminiumsfolie og så legge den i kokende vann. Da får du beholdt kraften.

Skrevet

Tenkte litt på krydder og sånt i panna jeg:) Er til gutt på 1år og to voksne.. Prøver å lage fellesmiddager.. Er det ikke noe godt med kokt kylling da?

Skrevet

HVis voksne også skal ha ville jeg heller ha stekt dem.

Skrevet

Da hadde jeg stekt det til oss voksne og kokt til ungen.. Du mister mye kraft når du koker den, så det blir nok litt tørt og smaksløst for dere hvis du koker alt...

Av krydder til ungen så kan du bruke urter, tørket tomat osv...

Skrevet

Mener du kokt eller stekt (kokt i gryte med vann, eller stekt i stekepanne/stekeovn)?

Godt å marinere hvis du skal steke; bland olje og de krydrene du liker og ha over kyllingen før du lar det stå en god stund. Stekes som vanlig i panne eller stekeovn etterpå - la marinaden følge med i panna. Selv liker jeg godt urter; basilikum, oregano og hvitløk sammen med kylling (og har da pasta og evt salat til).

Skrevet

Hvis en har kyllingbuljong i vannet da feks?

Skrevet

Buljong er veldig salt for en 1-åring synes jeg ihvertfall. Og jeg hadde fortsatt foretrykket kyllingen min stekt som voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...