Gå til innhold

"Mensen" stadig vekk pga p.pillene.. Andre som har opplevd dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk "mensen" 6 august og igjen den 21 august. Og igjen i går. Og sånn er det hele tiden. Blør ikke mye, men jeg blør. Og det er fryyyyyktelig irriterende.. Andre som har opplevd dette? Hadde det samme problemet med spiralen, så gidder ikke å bytte tilbake til det..

Er det jeg som er helt ødelagt innvendig, hehe, eller finnes det andre her inne med uregelmessig mens pga pillene??? Blir nesten litt bekymra, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det på vanlige ppiller, men fikk det på cerazette. Mens hver 14. dag - arg. Endte med å slutte etter et halvt år.

Skrevet

Jaa! Jeg hadde blødninger ofte da jeg begynte med cerazette minipille. Ikke masse, men ofte og uregelmessig. Etter noen mnd gadd jeg ikke mer. Kasta hele driten.

Skrevet

Jepp,har det slik jeg også,får mensen 2 ganger på et pillebrett.

Etter 4-5 mnd gikk jeg på legekontoret og sa hvordan det var for man skal jo gi pillene litt tid 3 mnd ca men siden det bare fortsatte så gikk jeg der,men de mente at da var det bare og prøve en ann type og se og det samme kunne skje,så det beste var og bare fortsette og se om det ble bedre,gikk på de i ett år og det var fremdeles sånn,slutta på de da siden vi vil prøve på nr 2,hadde jeg ikke hatt planer om og bli gravid så hadde jeg byttet før,for det er noe dritt og gå sånn og væreoppblåst til tider og utider og blø.

Jeg brukte loette og har hørt at mange har det slik på de og flere typer også,

Blir så irritert når de bytter merker hele tiden gikk på trinordiol før i 4 år hadde ingen problemer mensen kom ikke bare på dagen men nesten på klokkeslaget.

Skrevet

Jeg fikk mensen annen hver uke på mini piller, husker ikke hva de het, conlu ettellerannet! Slutta på de... og fikk nr to!

Skrevet

Okay, "godt" å høre :-) Jeg har brukt de i tre mnd, og det har vært det samme helvette hele tiden. Føler liksom ikke at jeg gjør annet enn å skifte bind og tamponger, og jeg er temmlig drittlei av å gjøre det 18-20 dager på èn måned. Men da er det nok den typen piller, da..

*Skynder meg å ringe legen min så han kan skrive ut noen andre*

Tusen takk for svar, jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...