Gå til innhold

Kramper....legetime i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget i natt med kramper i hele kroppen og svettet som en gris og hatt vondter i magen. Skal til legen nå klokken 13,og gruer meg litt jah.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da. det hørtes ikke noe godt ut!

er veldig vanlig å få mye kramper når en er gravid da.. kan det være at du mangler magnesium, sånn skikkelig?

lykke til hos legen!

Skrevet

fortsatt litt kramper,og skjelver over hele meg..kanskje dette ikke var min tur...

Skrevet

Uff, da.. Dette høres ikke bra ut. Trenger jo ikke ha noe med graviditeten din å gjøre, men du er tydeligvis ordentlig syk. Høres ut som en skikkelig infeksjon i kroppen. Lykke til hos legen og håper du blir bedre snart. Hold oss oppdatert hvis du orker!

Skrevet

da er jeg tilbake fra legen.....

han kjente litt på magen min,livmoren min og den var tydeligvis veldig øm. Har ikke blødd noe med fryser fortsatt blodprøvene var fine(stikk i fingeren)

Skrevet

var på do nå,var litt friskt blod....

Skrevet

Krysser fingrene for at alt går bra!!

Skrevet

når jeg skulle kjenne pittelitt på tappen min så kom det enda mer blod,så jeg er fortsatt usikker på hva dette er. Men ligger nå å slapper av og tenker-det som skjer skjer for en grunn! men det er sårt ja

Skrevet

kjenner litt små mens smerter nå....

Skrevet

Hvis det ikke var mye blod, kan det være at det kun er småblødninger fra slimhinnen legen var borti da han undersøkte deg.

Prøven i fingeren var sikert en CRP som er et mål for infeksjon i kroppen. Hvis den var fin, har du ihvertfall ingen alvorlig infeksjon.

Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...