Gå til innhold

hva synes dere om UGG boots?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de ser slaskete ut..

Men sikker gode å gå i!

Skrevet

Jeg elsker dem:) Bestilte meg faktisk to stk i går fra usa, betalte samme pris for 2 som prisen for 1 her i norge.

Varmere sko må du lete lenge etter!!

Skrevet

Frognertøffler??

Stygge opg gjør ingen ting for at foten skal ha det bra...

Skrevet

jeg synes de er kule jeg, bestillte meg svarte lange som man kan brette ned selv nettopp. har ikke hatt før så bare lurer på hva folk mener om de..

hi

Skrevet

Er vel sjelden prisen blir oppgitt for 1 stk sko her i landet vel? Du mener kanskje at du ha bestilt 2 *par* fra USA, til prisen av 1 *par* her hjemme?

Forøvrig så ser UGG boots helt forj***** ut...

Skrevet

Syntes de var ekstremt stygge da de var in (og det er vel snart en fem år siden). Synes de er ekstremt stygge nå også, og har like lyst til å gå med uggs som å gå med buffaloe-sko...

Skrevet

Synes de er grusomme, men de ser så behagelige ut at jeg har fått lyst på et par selv. Men jeg trodde ikke de var in lengre, det begynner jo å bli noen år siden de kom på det norske markedet?

Skrevet

jeg ser de har begynnt å ta de inn i de fancy(som selger dyre merke klær) butikkene har jeg bor, så kansje de er på vei inn igjen da?:)

Skrevet

Samme kan det være om de er in eller ut. Jeg digger dem uansett!

Skrevet

Det året de ble populære (-02 eller -03) syntes jeg de var litt annerledes og kule. Et par år etter ble de bimbosko for berter som har Pamela Anderson som forbilde, og nå er det bare taperboots. Sorry, men jeg kjenner ingen som tør å bruke de utendørs lenger. Det er alt for harry!

Skrevet

Ute eller inne.... stygge eller fine..... Jeg gidder ikke fryse på beina... skal bruke mine i år også jeg:)

Skrevet

Ha ha. Det er det alle sier. At de ikke er noe fine, men de er såå gode!! Tror du syns de er fine men ikke vil innrømme det..

Skrevet

Du som bestilte 2 par,hvor bestilte du fra? måtte du betale toll?

Skrevet

De med de store knappene på siden er jo litt tøffe da!

Ser de har de på taylorshoes.com. Bestill 1 par om gangen, så slipper du toll.

Skrevet

sikkelig stygt. har aldri hatt det og vil ikke ha det heller. Spesielt stygt er det når folk som går skjevt på foten har det, fordi de tråkker utenfor sålen med helen. Grrrusomt.

Skrevet

Jeg synes de er kule og ser kjempedeilige ut..synes de høye er kulest, de lave kan minne litt mye om en tøffel, men sikkert de som blir mest inn i vinter..de høye er jo gode hvis det kommer mye snø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...