Mille** Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvilken kjøper dere? Vurderer reima tec igjen til 10 åringen her.....Noen andre gode forslag?
Skrullemor Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Har selv jente snart 10 år. Uaktuellt med hel-dress, i den alderen tror jeg de bare bruker 2-delt.:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Enig synes det blir litt "barnslig" for en 10åring med hel vinterdress..Ville heller kjøpt 2 delt
Krusemynthe Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg har en 7åring som er 140cm høy. Hun vil gjerne ha hel dress, og det blir reima-tec i år igjen. Gjorde litt research i helgen, og det ser ut til at fru lyng og barnas hus kun har to-delte alternativer i reima-tec i str over 9 år (134)..
Mille** Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Mente 2-delt dress, er en selvfølge. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå