Gå til innhold

Vinterdress til større barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kjøper dere? Vurderer reima tec igjen til 10 åringen her.....Noen andre gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv jente snart 10 år. Uaktuellt med hel-dress, i den alderen tror jeg de bare bruker 2-delt.:-)

Skrevet

Enig synes det blir litt "barnslig" for en 10åring med hel vinterdress..Ville heller kjøpt 2 delt

Skrevet

Jeg har en 7åring som er 140cm høy. Hun vil gjerne ha hel dress, og det blir reima-tec i år igjen. Gjorde litt research i helgen, og det ser ut til at fru lyng og barnas hus kun har to-delte alternativer i reima-tec i str over 9 år (134)..

Skrevet

Mente 2-delt dress, er en selvfølge. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...