Gå til innhold

Yaddaline

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte le av wok innlegget ditt... komfyren min har også bare en innstilling... eller dvs. en booster knapp også er det rett på 15 (som er den høyeste styrken på komfyren). Tror liksom det går kjappere hvis jeg steker det på skikkelig høy varme! Og dette med å ha for mye i kjelen... altså jeg er en kvinne som forventer effektivitet... kan ikke steke ting i flere omganger da vel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Le høyt*

Nei, det er meg i et nøtteskall. Eneste gangen jeg bruker noe mindre enn 9 (som er min maxinnstilling) er når jeg koker poteter og pasta for bruker jeg 9 blir det jo varmt vann over hele kjøkkenet på et blunk ;oP

Skrevet

hihi!!!!!! Lurer på om vi skulle bytta liv for en dag... ingen som hadde merket forskjellen! ;)

Skrevet

Må nesten spørre; vet du hvordan man bruker et lokk? Eller når?

Skrevet

eh..... *flaut for en som gjerne kaller seg husmor* ...nei! Eller altså jeg bruker det på kjeler når jeg koker poteter og grønsaker eller hvis det står at man skal koke ting under lokk. Mannen bruker det når han koker opp vann, for han sier det går fortere da. Frøkna mener lokk skal brukes som instrument! Fine lyden!

Skrevet

Phew - ja da kan vi nok være til forveksling like, ja. Mamma spør stadig etter lokk de gangene hun er her, og jeg ender med å si "eeeeh, jeg tror kanskje de ligger *tenke*... der *åpne tilfeldig skuff*? Eller inni gryteskapet..."

Hvordan har forresten natta og morran gått med sjuklinger i hus?

Skrevet

Måtte leke litt med frøkna.

Har lokkene i skuffen med gryter, jeg... og mamma lager ikke mat hos oss! Phui! Så slipper jeg tenke på det!

Linea er piggere etter at hun fikk antibiotika. Sender henne i bhg i morgen tenker jeg. Mannen har nettopp kommet hjem fra legen med streptokokker og antibiotika. Går fint altså, fikk sove godt i natt selv, men hjelper å se trynet til mannen så jeg ikke føler meg så ensom i heimen! Rømmer straks til mamma for at Linea skal føle at det skjer noe i løpet av dagen. Snakkes siden... regner med at du ikke går noe sted (*stakkar klappe på*).

Skrevet

Kos dere - godt å få kommet seg ut både for frisk og hanglende :o)

Om du skulle få lyst å skravle litt på msn er det bare å sende en pm; helt korrekt regnet med så går jeg ingen veier annet enn mellom halv fire og barneleggetid, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...