Gå til innhold

Hvordan fungerer eg. et samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en sykdom (vestibulitt) som gjør at jeg har hatt svært få samleier i mitt liv. Nå er jeg friskere og kan ha samleie, men bare til jeg selv har fått orgasme. Etter det blir det veldig sårt og kommer ikke partner straks må han avbryte. :-(

Er dette vanlig eller er jeg fremdeles "syk"?

Hva hvis mannen kommer først? Blir ikke da penis så raskt slapp at dama ikke rekker å komme? Min mann er "treg", og det skal jo liksom være bra!

Jeg vet det høres ut som en tenårings sp, men jeg er ca 30 men har altså ikke hatt mulighet for samleie før nå. :-( Nå som det til dels funker har vi gledet oss til ny type sex, men skjønner ikke helt hvordan vi skal få det til å bli 100% for oss begge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det går for mannen først, kan han jo stimulere deg "manuelt" etterpå.

Skrevet

eller omvendt:)

Dere kan jo bytte på om hvem som skal "få lov til" å få orgasme under samleie, og hvem som får den manuelle etterpå.

Skrevet

Jeg hadde det slik før, at etter at det hadde gått for meg, så var det ikke godt for meg... Du skjønner sikkert.. Har også en som kan holde ut lenge... MEN det har faktisk blitt bedre og bedre og nå etter et par år kan vi holde på lenger og lenger og jeg kan faktisk få flere orgasmer etter hverandre!! Så jeg tror kanskje bare dere trenger trening og herding... Lykke til !!!

Ja hvis det går for mannen først så blir den fort slapp, men da kan han jo ordne tingene for deg på andre måter, da ;-) Tror faktisk det er viktig å ha sex ganske ofte , selv om man kanskje ikke føler for det.. Jeg hadde ikke spes mye lyst før men har på en måte trenet den opp... Jeg føler at jeg får bedre lyst jo oftere vi har sex..

Skrevet

Jeg blir mange ganger "overfølsom" etter orgasme. Jeg kommer som regel før partneren min. Noen ganger er det ok å fortsette andre ganger må vi vente litt. Da ligger vi gjerne og koser eller jeg gir han oralsex. Det virker som det er litt forskjell på stillingene også. Stillinger som stimulerer klitoris mye som f.eks misjonær gjør meg mer følsom etterpå.

Men du skriver sårt- kan det være du blir sår i huden av friksjon? Har litt problem med det også. Blir så litt i nedre og utvendige del av skjeden. Hvis det er problemet hjelper glidemiddel enormt. Smører ofte litt utenfor skjeden før samleie.

Lykke til!

Skrevet

HI her

Ja, det er friksjonen som er problemet, så sist prøvde vi glidemiddel men det hjalp dessverre ikke. Takk for tipset om stillinger, vi kan jo prøve litt forskjellig.

Til de første svarene; dre får det til å høres så enkelt ut, og det hadde sikkert ikke vært et problem om det bare skjedde innimellom, men hvis jeg alltid kommer først og han aldri får fullføre så er jo det litt trist? det beste ville jo vært om vi kunne komme ca samtidig.. Andre former for sex har vi liksom drevet med i over 10 år, det er samleie som er spennende for oss nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...