Oledoledoffen Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 He, he, skal ha gjester i kveld og vi skal spise taco og tortillas, men nå har hjernen streiket og jeg vet ikke hva jeg skal ha som tilbehør Håper på litt inspirasjon
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Mais Løk paprika Rømme Tomat Agurk Guacamole (eller hvordan det skrives) Salsa Ost!!
Alba44 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg må ha: kjøttdeig tacosaus mais isbergsalat tomat MASSE ost
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Rømme Tacosaus Salat Stekt sopp Mais Paprika Agurk Ananas Tomat Løk Har en kusine som bruker hardkokte egg oppdelt i små biter.... Jalapenos
Sivalur Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Taco: Karbonadedeig stekt med taco-krydder paprika agurk mais løk tomat salat ost salsa guacamole rømme Tortilla bruker jeg helst sammen med fajita: kylling stekt med fajitakrydder, paprika og løk ellers stort sett samme tilbehøret som til taco
Oledoledoffen Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 1000 takk!!! Så er handlelisten klar Hardkokte egg var en ny variant, kanskje det må prøves en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå