Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 er ofte 40,5,men synker og holder seg nede på 38 i 3 timer etter en stikkpille. Så går den opp igjen.. var til legen selv i går og fikk sett inni ørene hennes og halsen,men alt så fint ut.. har tenkt urinv.infeksjon,men er ikke noe spesiell lukt og hun reagerer ikke selv når hun tisser..(hun har hatt det før og da hylte hun hver gang det kom en dråpe) er det normalt at barn kan ha så høy feber i flere dager uten å trenge noen form for medisin? (vanlig infulensa) har ikke opplevd at hun har ligget så høyt oppe over lang tid og hun har vært MYE syk.. hun er 2,4 år..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2008 tirsdagskvelden kan jeg nok si..ikke så lenge siden onsdag..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Små barn kan ofte få høy feber uten at de blir syke eller at det er noe annet.... Begge våre har plutselig fått høy feber over 3 dager og så er det ferdige med den... uten noe mer enn 40 i feber før stikkpille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå