minou Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har noen små gleder i hverdagen, en av dem er Greys anatomy på TV. Men tirsdagens program (som jeg så i opptak onsdag formiddag, siden jeg jo legger meg med pjokk klistra til puppen sånn i ni-tiden) var helt forferdelig. For det første handlet det om noen foreldre som hadde hatt et crack-laboratorium hjemme på kjøkkenet, og dermed fått sønnen sin på halvannet hekta (passiv "røyking"). Det var ille i seg selv. Men den lille gutten som skulle være i abstinenser gråt og gråt og gråt på tv, og jeg tenker at det hjelper jo ikke at dette bare er "på tv"! Det er jo en ekte liten gutt som "spiller" den lille gutten på TV, og du får ikke en halvannet år gammel gutt til å late som han hylskriker! Jeg syntes det var helt skrekkelig å se på. Man er jo ikke mindre følsom overfor barn som gråter når man er nybakt mamma selv....men jeg tror jeg ville syntes det var fælt å se på uansett. Stakkars liten pjokkl Jeg håper de fikk tatt de aktueller scenene i første forsøk i allefall.
Reveenka Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg syns også det er fryktelig å se barn på tv/film som spiller redde, lei seg, som gråter eller lignende. Jeg tenker også at det "bare" er film - men det er jo et barn eller en baby som gråter på ordentlig - og som ikke har mammaen sin der til å holde eller trøste... Kanskje det er greit for et litt større barn å være med på slikt, men jeg og mannen min har ofte snakket om det når vi ser slikt; at aldri om noen av våre barn hadde fått vært med på å spille inn sånne ting.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Slik har jeg også tenk, hva gjør de med barnet for å få det til å gråte??? I går orka jeg ikke se Greys , har sett episoden før..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Uff ja, det er ikke noe kjekt å se små barn har det dårlig, uansett om det er på ordentlig eller film!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå