Gå til innhold

så var det min tur til å blø

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, i går hadde jeg til dels kraftige blødninger, både friskt blod og gammelt blod, samt noe koagulert. det har avtatt i løpet av natten.

har fått time i dag 14.15 og håper på noen flere svar da.

enn så lenge må jeg jo være ved godt mot, selvom jeg jo har gjort meg noen tanker i løpet av natten. men jeg hadde kraftige blødninger med førstemann også så jeg tør håpe på det beste.

sitter nå og håper littt på mulighet for å høre et lite hjerte eller noe idag, selvom det vel er liten sannsynlighet for det, for det er vel alt for tidlig.

jaja. tenkte jeg skulle fortelle dere dette. et sted må jeg jo kunne snakke..

og så oppdaterer jeg senere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, krysser fingrene masse for deg og håper alt går bra hos legen!

satser på at det ikke er noe som helst :))))

si ifra hvordan det har gått da!

klemmer og et oppmuntrende smil til deg :)

Skrevet

tusen takk for det!

snakket med legen på legevakta i går, og han sa at sannsynligheten er stor for at slike blødninger bare er "blodansamlinger" i skjeden eller utenfor livmorhalsen.

så jeg satser på det, enn så lenge. har hatt litt smerter, men ikke mye.

og så har jeg sykt barn hjemme fra barnehagen i dag, så da må jeg jo fokusere på henne!

Skrevet

Huff, ikke greit det der...

Jeg er i uke 5+3 og har blødd i flere dager nå... Det er rødt, men ser utvannet ut.... Har vert hos lege, men ikke mye hjelp å få der nei...

Fikk beskjed om å vente til i neste uke for å se om det har endret seg..

Blir sprø av å vente!!!

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for oss begge!!!

Skrevet

uff. det er ikke noe moro å blø i svangerskapet.

men faktisk er det noe sånt som 2/3 sjanse for at blødningen er noe helt ufarlig noe.

før uke 6 er det ikke noe særlig å se på en innvendig ultralyd heller, så du må nok bare vente, men jeg skjønner det så godt på at det er vondt vondt vondt å vente!

Du får satse på at det du har er en "falsk menstruasjon" -som veldig veldig mange får omtrent på den tida du normalt ville hatt besøk av tante rød!

(noen blør jo hver mnd gjennom hele svangerskapet! før i tida tenkte de kanskje ikke så mye over blødning sånn den første mnd og så, for da hadde de jo ikke fancy graviditetstester, og visste nok ikkehelt at de var på vei før litt uti)

Skrevet

Uff, så kjipt! Lykke til hos legen! Krysser fingrene for at det ikke er en SA. Hold oss oppdatert!

Skrevet

lykke lykke til. Håper du hører et lite hjerte som slår.....

Skrevet

Krysser fingrene for dere!

Skrevet

jeg hørte ikke noe hjerte, men vi så ett!

så det er antageligvis som med førstemann, at jeg av uforklarlige grunner blør i 1.trim.

gyn kunne ikke finne noe galt, men fosteret var jo litt lite da, i forhold til når jeg fikk positiv test og sånn, så jeg skal inn om et par uker igjen, bare sånn helt for sikkerhetsskyld..

men gode nyheter herfra i dag, iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...