Gå til innhold

3 mnd og lett feber, hoste og utillpass...=( men hva med denne pusten..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han hoster veeeldig..sånn at han brekker seg...=(

men når han puster kommer det en sånn hvesende lyd på utpust.. som en gammal røyker...=(

hvor lenge kan han ha dette og hva skal jeg eventuelt gjøre...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha tatt en telefon til legevakta og spurt. Det er jo en veldig liten baby. Min gutt gjorde sånn når han var rundt året det ble bare verre inntil han ble nesten tre nå er han kvitt det. Det var noe med at musklene i halsen ikke var utviklet nok til å klare å hoste opp slimet skikkelig. Vi fikk astmamedisiner for at han skulle klare å puste. Det er visstnok veldig vanlig, men trodde det var fra rundt ett år. Som sagt ring legevakta og spør, de har ekspertisen og har som regel tid til å svare deg på ting du lurer på.

Skrevet

Hei! Vår lillegutt (18mnd) hadde det slik på lørdagen. Han var forkjøla, men i fin form. Da han våkna på morgenen hørtes han ut som en med kols...:( Vi ringte legevakta og de ville se på han. Hadde forkjølelses-astma. Pusta inn i ei slik oksygenmaske av noe slag for å løse opp, så fikk han noen kortisontabletter som han skulle ta i to dager. No er pusten hans helt fin igjen. Denne astmaen var kun i forbindelse med forkjølelsen sa legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...