Gå til innhold

HJELP

ønsker spire 87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 43 si siste mens første dag. altså ca en uke over tiden men tester negativt. har i går å i dag til tider hatt litt mensen vodt i magen. det jeg lurer på er: vist jeg ikke er gravid hvorfor har då puppene blitt ømme og bryst vortene forandret seg. de andre symptomene jeg har kan jo forklares. har hatt luft i magen og vært uvell. men hvorfor forandrer puppene seg vist jeg ikke er gravid??? håper virkelig noen kan svare på det :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte dytte. håper så inderli på svar

Skrevet

Hei anemarie:)

Jeg vet akkurat hva du snakker om. Jeg har vært oppi helt lik situasjon som deg. Jeg testet meg en uke etter ikm og den var negativ. Så har jeg gått rundt og hatt mensen smerte som kommer og går i 2 uker, men ingen tegn til mens. Brystvortene syntes jeg har forandret seg også. Men jeg fant faktisk ut idag at jeg er gravid, etter en test. Så jeg sier ikke noe annet en LØP OG KJØP!! ;)

Lykke til,, håper jeg hører fra deg;)

Skrevet

Det er jo veldig mange som får ømme pupper når de har pms?

Pms og gravid symptomer er nesten helt like.

Men du kan jo dra til legen å ta en blodprøve så for du jo sikkert svar om du er gravid:)

Lykke til!

Skrevet

jeg tok test i dag å den var negativ. så tenkte jeg skulle prøve å vente en uke til før jeg tar en ny test. håper så inderlig den er positiv da:/

takk for svar sunshine 87, fikk litt håp nå. ventet du to uker før du testet for første gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...