Gå til innhold

En enkel (?) datating - kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har reformattert (eller hva det heter) pc'en og nå er jo alt annerledes fra hvordan jeg hadde "møblert" brukern min, hehe. Før hadde jeg mozilla og explorer som bittesmå ikoner på arbeidslinja nederst ved siden av startmenyen, men det har jeg ikke nå. Hvordan får jeg dem dit? Har prøvd å dra ikonet fra skrivebordet, men ingenting skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bare være å dra de ned på linja...

Skrevet

Neeei *sinna* Når jeg drar nå så skjer enten ingenting, eller den legger seg inni selve startmenyen (på den lista som kommer opp når man trykker på den).

Men det er akkurat som om jeg mangler en strek.... Dvs at nå som jeg har diverse program oppe så ligger disse nesten helt inntil den grønne startknappen (xp i standardfarger), mens jeg tror at før (når alt var som det skulle) var det en liten loddrett strek i litt lysere blå som på en måte skilte det området jeg kunne ha ikoner på og det området som viser hvilke programmer jeg har oppe...? Kan det stemme?

Skrevet

Høgreklikk på startlinja, velg Verktøylinjer (Toolbars) og huk av for Hurtigstart (Quick Launch) :)

Skrevet

Hurra!! Tusen takk :oD

Skrevet

Hipp hurra er ikke så stor datanerd likevel! ;)

Skrevet

;oD

Men når jeg først hadde trykket det, DA var det bare å dra i vei :o)

Skrevet

Ja, men jeg kunne ikke det første da! Så da er jeg ikke datanerd!! Pippi!!! *strekker armene i været* (etterligner Linea her altså... pippi! hehe)

Var mye mer nerd før, men giftet meg med en større nerd og plutselig er alle nerdeegenskapene mine overflødig så nå har jeg sakte men sikkert glemt nesten alt!

Skrevet

Rart det der med "overflødige" evner... Jeg har nesten helt mistet evnen til å holde et skrujern etter jeg gifta meg feks.

Skrevet

skrutrekker hvafornoe?? Men nål og tråd er jeg blitt god på da!

Skrevet

Åh, gud så lite likestilte vi er i våre respektive hjem ;oDDDD

Skrevet

Til mitt forsvar (??? eller graver jeg meg dypere nå?) kan jeg mer om biler enn jenter flest (miljøskadet i ekteskapet, ja). Jeg kan til og med skifte dekk - hvis jeg bare hadde visst hvor jekken blir oppbevart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...