Gå til innhold

Flere med IKM uke 39???

♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært hyggelig å ha noen å vente med :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt-tei, jepp, ikm 39 her! HVIS bare el kommer som avtalt...:)

Kommer vel til å begynne oppladningen til el i helgen. HÅPER el kommer rundt tirs-ons. Skal til gynekolog for innvendig ul på tirsdag og regner da med at han kan se om det ligger noen egg der! :)

Klem

Skrevet

Masse lykke til for deg!

Virker som om du er litt mer inn i dette enn meg. Har dere prøvd lenge?

Jeg har ei jente fra før, født nov. 06, da rakk jeg bare å få tilbake mensen før jeg ble gravid, så er spent på om det går like fort denne gangen, eller om jeg bruker lang tid, det der er jo så forskjellig.

Men har bestemt meg for å ikke stresse med det, har ikke peiling på når eller om jeg har EL engang :) Skal bare ha sex og håpe på klaff!

Skrevet

hei j har ikm søndag i uke 39. håper d klaffer denne månen. skal ha el i neste uke, så da er d bare å peise på i hele neste uke. er bare min 2pp så j skal ikke klage, men d tat tid. tok fra 4 til 6 med de 3 andre. d blir spennende å se om noen av oss blir gravid snart.

Skrevet

Haha, nei, jeg er ikke så veldig inne i dette, jeg er bare utrolig utålmodig! :) Sluttet på p-pillene i mai, men har egentlig ikke prøvd skikkelig før i forrige pp. Første pp prøvde vi ikke (hahahahahaha, en liten selvmotdigelse der?), andre pp var mannen vekke under hele el og så var det forrige pp som varte i 6 uker. Holdt på å bli sprøyte gal de to ukene jeg ventet på mensen...:) Da var jeg også hos gynekolog, men fikk mensen den dagen jeg skulle, så den innvendige ul'en må gjøre på nytt. Han trodde at jeg har muskelknuter i livmoren, men var litt usikker fordi det KAN ha vært slimhinnene som var anderledes pga. mensen. Derfor skal jeg tilbake på tirsdag. Gru-gleder meg.....:)

Lykke til med hekkingen alle sammen, STÅ PÅ! :-D

Klem

Skrevet

Hei (",)

IKM søndag i uke 39 her også. Er på 4 pp og håper det holder med kun disse 4 :D Krysser fingrene på at det klaffer :)

Masse lykke til til dere andre også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...