Gå til innhold

har testet!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde tr 25 aug... så dette er merklig. Har liksom følt meg litt rar en stund, tok en cb i går kveld sellom jeg "visste" den ville bli neg.

Tok den la den i en skuff og dusjet, glemte bort hele testen og gikk å la meg, men så på den nå... og den er ikke neg, kanskje heller ikke pos, men det er en svak strek der, litt sånn skygge strek, men den er ikke hvit!! begynnte med litt symtomer ca en uke før tr, men da hun kom tenkte jeg ikke mer på det.

dette er underlig, kanskje det bare er noe galt med testen..??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oiii spennende!

Du kan jo prøve en CB digital, da skal du jo få et ganske klart svar :-)

Lykke til!!

Skrevet

Spennende da, men husk at testen kan vise feil når den har ligget litt. Mener at det står i bruksanvisningen at dette kan skje og at det derfor er viktig å sjekke resultatet innen x ant minutter.

Lykke til videre iallefall:-)

Skrevet

riktig, så da er det mest sannsynlig feil da, at testen er egentlig neg..?!!! hm får ta en til i morra på morgen urin for å være sikker

Skrevet

dytt........... noen som har opplevd noe lignende, sitter her med nerver i høyspenn, kanskje jeg bare skal gå å ta en til nå, eller vente til i morra tidlig???

klarer jo ikke å vente......

Skrevet

ta en nååååå:))

Skrevet

da har jeg testet igjen, en vanlig cb og en digital, den vanlige, var det et svakt kryss, loddrette streken var tynnere enn i går men sterkere i fargen, men den digitale var : ikke gravid, så da er det vel prod.feil på de to vanlige testene, he, he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...