Gå til innhold

hvordan kjennes??


*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

nedpress ut? er litt usikker på om dte er dette jeg har. er uke 31+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det kjennes litt ut som om det som er inni er på vei ut - tungt rundt skrittet på en måte. Og at alt føles litt lettere hvis man bare kniper beina godt sammen, hehe. Vanskelig å forklare.

Skrevet

kiler det på en måte nedover underlivet? går rundt med en merkelig følelse der nede hele tiden:s

Skrevet

Jeg får ingen assosiasjoner til kiling, nei. Har kjent mye rart, men det er mer forbundet med direkte smerte (selv om intens kiling ikke er noe godt det heller, hehe) i større eller mindre grad. Men det kan jo sikkert variere - det som presser på kan jo treffe noen punkter som gjør at det kiler feks (ser jeg for meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...