Gå til innhold

Gleder meg til jul jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg vet det er starten av september, hehe... Men jeg skulle ønske det var slutten av november!

Gleder meg til å pynte hus, masse stearinlys, julemusikk hele dagen, kakebokser overalt.... Åååå....

I år har vi invitert familien hjem til oss og det skal bli deilig!

Huset (utenom treet) skal pyntes i starten av desember, hele huset skal vaskes og ordnes tidlig! I år skal jeg sitte mange kvelder og skrive masse julekort osv! Å som jeg gleder meg!

Det eneste som mangler nå er en spire i magen for å få en perfekt jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også!!!!!

Elsker jul, god mat, stearinslys, fyre i peisen og alt det der. Så kos assa.

Bebissen min kommer om 7 uker og jeg vil være i permisjon i hele julen.

Da kan jeg kose meg med julen i en hel måned uten noe stress fra jobb.

Ååååååå.....jeg gleder meg så mye!!!!

Skrevet

Me too!! =)

Stod senest igår å nynnet på julesanger på jobb. Med et tåpelig smil om munnen... Jeg eeeeelsker julen, og gleder meg til å fyre opp the christmassong (chestnuts roasting on an open fire) og tusen stearinlys. Og neste desember skal jeg gifte meg. MÅTTE bare bli i desember!

God jul til deg, hehe ;)

Skrevet

gleder meg kjempe masse jeg også... jeg er et typisk "julemenneske":)

vi har akkurat flyttet inn vårt nybygde hus, så jeg gleder meg ekstra mye til å pynte her:)

også er sønnen vår litt over halvannet år til jul, så da blir det litt mer stas for han med jul også:)

jeg ar allerde begynt med røde stearinslys... og vi koser oss hver kveld med te og masse stearinslys... he:)

jeg skal også skrive mange julekort i år, lage noen fine med bilde av lillegutt... ååå gleder meg:)

Skrevet

Jeg også! Har hatt julestemning lenge, men har holdt det for meg selv:) Folk tror hormonene har gått meg til hodet:)

Skrevet

Ååå, denne må jeg bare henge meg på. Første julen med lille jenta vår, termin om 24 dager. Skal feire jul med min familie, og det er første jul på lenge med baby tilstede- blir ekstra kos med små barn på julaften. Gleder meg til å pynte treet mens vi hører på Chris Rea med Driving home for Christmas og Wham med Last Christmas,hehe, tenne masse lys, spise god mat....og på julaften skal jeg sitte i ro og fred med det lille gullet mitt og se på Tre nøtter til Askepott. OOOOOO helga natt!!! ;)

Skrevet

Jeg elsker jul og i år som tidligere år har jeg allerede begynt med julekortene jeg! Jeg lager alle gavene selv sammen med min datter i år ( 3 år). Hun har også bursdag i desember(blir 4), så desember er en utrolig koselig og deilig måned.. Jeg er student og har fri fra tiende til andre januar, åååå som vi skal kose oss... :) Julepynt, Juletre, vi lager alltid peppekakelandsby på kjøkkenet! : ) Det blir såå bra :) Som sagt har allerde begynt med gavene :-)

Innpakning! Jeg bare ELSKER innpakning!! :) masse nydelig papir og masse pene bånd og embellishments :-)

*sukk* om tiden bare kunne gå litt fortere, jeg kunne få en spire i magen og julen ville vært heeelt perfekt! Risengrynsgrøt, Ribbe, rødkål, riskrem, medisterkaker og pølser.. *drømme drømme, sikle sikle*

Skrevet

Jeg også gleder meg så sinnsykt til jul, er jo så utrolig julemenneske.. men i går blir det jo veldig spesielt. Er jo ganske så høygravid når julen kommer, har termin i januar. og i tillegg har jeg kort livmorhals så jeg ligger rett ut nå, og er jo veldig spent på hvor lenge jeg må ligge og hvordan dette blir fremover.. kan jo hende da at babyen kommer før og at jeg er mamma når julen kommer.. så jeg aner ingenting og kan ikke planlegge noe denne julen, det er litt spes for meg som alltid har ting under kontroll hehe lenge før jul.. bare det å pynte osv.. bake..

Skrevet

eg og glede meg sånn te jul! har ikkje fått julastevning endo då men..hehe, litt tidligt, skal også ha permisjon hele jula! skal bli deiligt, har termin 18.november, og har da ei lita tulle på en måned når jula kommer:)

skal flytte inn i helt ny leilighet som vi har kjøpt, den er ferdig om under en måned.. har bjynt å tenke på julepresanger jeg, blir kanskje litt stress og springe rundt i byn me ei nyfødt ei:) men gud kor eg gleda meg te jul:)

Skrevet

Gleder meg til jul jeg også ! Men det som er surt er at vi holder på og bygge oss leilighet, og den er ikke ferdig før etter jul ! :( Så fram til og pynte i mitt eget hjem !! Men får ta det igjen neste år ! :):)

Men gleder meg til julemaaat !!

Skrevet

Jeg er også veldig spent på hvordan denne jula blir siden jeg har termin i januar. Svigermor har lovet å bake kaker og lage julesild til meg slik at jeg kan slappe helt av og kose meg i førjulstida. Samboeren min må nok kjøpe julegavene, og han som hater å gå i butikker:)

Vi er fast bestemt på at jeg ikke skal føde i 2008, men klare å holde ut til januar. Dermed kan jeg ligge som en dronning hele desember og kose meg med julemat og julegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...