♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei hei Irbeka:) Lenge siden sist jeg har vært her inne, lenge før sommeren. Har vært godt med ''ferie'' fra dette stresset i noen måneder, men nå er det på en igjen. Har tatt min første tbl i dag (1 av 3). Skal på ultralyd den 11 eller 12 sept, i Bodø for å se om livmorslimhinnen er 8 mm. Så da blir det vell iløpet av uken etter at jeg reiser til tromsø. Hvordan går det med hormonene? Klem fra meg:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Halloen, dere to! Jeg skal ikke til Tromsø før den 25. september, skal ha UL før sprøytestart den 26. Starte mer spray nå på lørdag. Lykke til Irbeka!!! Bea, jeg ser vi er fra samme by :-) Dette er mitt første forsøk, ser at du kanskje er gammel i gamet :-) Jeg synes det er litt merkelig at jeg må opp til UNN for UL og opplæring i å stikke sprøyter, det kunne de like gjerne har gjort her i Bodø. Måtte du også det? Klem
♥Irbeni♥ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Hei Bea! Det hva du tilbake og fitt for fight?? Æ e nok i Tromsø den uka du kommer, så framst alt går bra med oss! Så du kan nu pip på når du ankommer ishavsbyen Når det gjeld hormonan har det rett og slett vært et hælvett denna gangen! Selv om sprayen har vært den samme denna gangen.. Æ starta med sprøyte i ettermiddag. Æ har fått Gonal F i stede for Puregon. Å så har de økt dosen fra 125 IE til 150IE! Så håpa æ slæpp 10 daga der oppe... Ellers? Korsjen e bivirkningan på de tabelettan du tar? Snakkes!
♥Irbeni♥ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Hei Turva! Takk før lykkeønskninger! Trenger det nok da dette er mitt andre forsøk! Sist ble det negativt og desværre ingen egg på frys Jeg er fra Vesterålen og måtte som du, reise opp for å gå igjennom det som du skal nå. Å ennå har jeg sykehuset i nærheta før å få UL og så er jeg vernepleier av yrke, så sprøyte stikker jeg daglig men alikavell måtte jeg reise opp. Tungvindt det er det det er.... Men du får deg en shoppingtur Hehe! Lykke til med hormonstart og husk å ta vare på deg selv i denne tiden!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Ja, da va man klar for ny runde med stræve;) Ska send deg melding før eg kommer. Huff, d va synd at d ikke har gått så bra. Men vi får no bare håp at d bi nån fine egg av d:) Eg mein at eg begynte med 150IE med d samme og så gikk eg ned til 125IE, og da gikk eg på Gonal F. Så d e sikkert rett og slett for at d ska gå litt fortere til uttak:) Begynte på Progynova i går, ska ta d tre gang daglig. Har enda ikke nån bivirkninga, men d e vell for tidlig enda!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Hei hei Turva:) Jeg har hatt et ICSI forsøk rundt april som ble mislykket, no e vi i gang med fryseforsøk. Fikk to fine egg på frys:) Ja, jeg måtte reise til Tromsø for opplæring av sprøytene. Men denne gangen så får jeg heldigvis ta UL her i byen:) Masse lykke til:)
Solbe Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Heisann! Er i gang med mitt første ivf-forsøk og reiser til Tromsø på ul og samtale 11.sept. Reiser så hjem og tilbake igjen uka etter. Er kjempespent!! Har ei skjønn jente på seks år, og har prøvd på søsken i to år nå! Har forstått det sånn at man må være ganske lenge i Tromsø, så må prøve å finne noe å bedrive tiden med for å få dagene til å gå. Skal bo på Amalie hotell, enn du og dere andre?? MASSE lykke til:)
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 For min del så skal jeg bare reise opp for å få satt inn befruktede egg, for så å reise hjem samme dag siden jeg skal ha fryseforsøk. Sist var jeg i tromsø i 8 dager mener jeg å huske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå