Mikkemafian Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Fikk plutselig en følelse av at jeg aldri skal bli gravid igjen, aldri få flere barn. Vanligvis er det kjempehyggelig med gravidmeldinger her på forumet, men i dag var det bare sårt, kjenner jeg! Har ikke prøvd så lenge denne gangen, men siden vi brukte 3 år og prøverør sist, så fikk jeg plutselig helt hetta her.. Vil ikke gå gjennom det en gang til. Måtte bare få det uuuut!!!! Dette ble visst et heftig sutreinnlegg, men det er sånn jeg føler meg i dag. Det går nok over... IKM i morgen. Håper å komme med litt mer positive vibber da...
ønsker spire 87 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 det går nok bra har hørt at det er lettere å bli gravid 2 gangen, å du har jo allerede et barn så da vet du jo at det er mulig:) lykkke til videre, krysser fingrene for deg xxxxx
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 lett å miste håpet.. jenta på 2 satt på første forsøk.. har prøvd siden februar på nr 2..har blitt gravid 2 ganger i løpet av 4 mnd,men mista først i sa og så i ma ..har ikke begynnt med prøvinga igjen enda..trengte en pause,men akkurat nå føles det ut som vi aldri kommer til å få det til igjen..virker så uoppnålig på en måte.. :/
Mikkemafian Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Vi har noen småsøsken i frysen på fertilitetsklinikken, men det hadde vært så greit å slippe det styret.. Men går det ikke denne gangen, så ringer jeg rett dit!! Tenk om den gangen jeg ble gravid sist er den eneste gangen vi klarer det på egenhånd. Da vil jeg ikke vente i mange måneder nå!!!
MW** Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Skjønner følelsen veldig godt- strevde i to år(inkluder en SA og en MA) før vi fikk han vi har som er 2,5 år nå. Jeg har kvia meg i månedsvis før jeg tok ut spiralen på å gå ignag med en ny runde med prøving- den forrig tok nesten knekken på psykene min. Men nå angrer jeg jo litt på at jeg venta så lenge med å sette igang- for nå tar jo ting tid tydligvis...BLÆ innbilte meg at jeg kunne spare meg for å bli stressa for prøvinga hvis jeg venta lenge nok. men det kom nok mye nedgravde skjelletter til overflata ganske fort gitt. Vi har jo ikke prøvd så voldsomt lenge nå- 5mnd (6pp tror jeg- har ikke helt oversikt syklusene mine blir liksom kortere og kortere nå er de nede i 25 dager) Og det er jo ikk unormalt lenge- men jeg brukte liksom opp all tålmodigheten sist- jeg har ikke noe igjen ;o) men håpet er ikke over før tante rød er på plass (min kom i kveld da- så her er det pån igjen)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg mister også motet med jevne mellomrom... Vi har prøvd i over 3 år, ingen barn... Helt enig i at det vanligvis er hyggelig med gravid-meldinger, men noen ganger er det også helt pyton Jeg er innom "slitere" innimellom, flere som oss der. Og veldig få som treffer på 1 og 2 pp.... Det er veldig godt å høre andres historier, det er jo ikke akkurat noe man snakker om i familieselskap. Krysser fingrene for deg i morgen på IKM!
Mikkemafian Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Takk dere, snille jenter. Blir helt knekt av og til bare... Har kommet meg litt ovenpå nå. Tror sterkt på at det klaffet denne gangen!! I noen minutter av gangen. Får bare krysse fingrene for at jeg har bakt kake til ingen nytte i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå