Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er i uke 20 + ? ikke helt sikker. Nærmer seg vel uke 21. 1. Er det andre som har en del utflod? Litt gulaktig? 2. Jeg kjenner ikke noe spark, kun litt bobling en gang i blant 3. Noen ganger synes jeg magen ser mindre ut, og blir redd for at noe er galt... Andre ganger ser jeg jo fødeferdig ut hehe..
"Liten" lykke Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg har det akkurat som deg.... Er 19+5. 1. Økt utflod skal visstnok være vanlig. Ingen fare så lenge den ikke lukter vondt. 2. Jeg kjenner heller ingen tydelige spark. Kjennes ut som luftbobler som sprekker. Er i følge jordmoren som tok ultralyden min fortsatt litt for tidlig å kjenne tydelige spark (er førstegangs) 3. Jeg ser klar forskjell på magen min. Om kvelden er magen ofte oppblåst og ser kjempe stor ut. Det samme skjer hvis jeg spiser noe jeg egentlig ikke har godt av. Tror ikke du har noe å bekymre deg for:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Oki hehe man blir så bekymret hele tiden.. er også førstegangs... Lykke til )
Precious Cargo Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Ville bare snike meg inn og si hei til deg:) (kaja79 - porsgrunn...) Håper alt går bra med deg!! Leste et annet sted her at du har fått beskjed om å roe ned litt... Går det bra? Har du vært på UL nå? Klem til vi neste gang vi ses på msn!
verysoon Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Ta det helt med ro:) 1) Økt utflod er helt normalt 2) "Boblingen" er bevegelser, og snart vil du oppleve ordentlige spark, du kjenner dem og er ikke i tvil lenger;) 3) Sånn var magen min også. Men nyt det...for om ti uker står magen ut også om morgenen, alt blir litt tyngre og du drømmer om magen du en gang hadde;).
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Hei du.. koselig å høre fra deg.. Ja jeg ligger rett ut, har ligget nå bare 8 dager, kun oppe på do, og er veldig spent på neste ultralyd i morgen. Får virkelig håpe jeg slipper å ligge resten av svangerskapet og at jeg klarer og holde gulle inni magen leeeeenge til ) Er glad jeg får lov å ligge hjemme inntil videre, og ligge på sykehus i lang lang tid frister ikke nei, men må jeg så må jeg. Sånn er det å ha kort livmorhals etter koniering 2 ganger.. Håper alt står bra til med deg og din lille gullklump i magen .-))) vi snakkes snart på msn da, er sååå kos.. Kleeem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Godt å høre at flere opplever det sammen ) da kan jeg roe meg litt. takk takk
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 har mye utflod jeg også.renner ned i do noen ganger ja,men men.magen min ser ikke alltid lik ut den heller.men er vel større i mye luft,just spist og om kvelden.det er nok ingenting galt.er vel helt normalt da.håper jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå