Gå til innhold

Gleder meg til jul jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det er starten av september, men jeg gleder meg til jul jeg! I år inviterer vi familien hjem til oss og det blir deilig! Få ting slik vi vil ha dem selv!

I år skal jeg være tidlig ute.... Julekortene skal lages i november og skrives første uka i desember, huset skal julepyntes til advent osv! Jeg må ha masse pynt rundt meg for å få julestemning, men ser ikke vits i å ha det fremme lenge etter jul!

Det eneste som mangler nå er en spire i magen, så blir forhåpentligvis dette en perfekt jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg også veldig til jul:) Elsker alt som har med julen og gjøre. Dens budskap og all hygge. Stor koser meg. Jenta her i huset har hørt på julesanger lenge allerde så vi har tyv startet litt på det.. Litt tidlig for min del, men er jo fine sanger da..

Vi pynter som regel huset til jul 1.desember. Men ikke helt fult da, så tar vi resten sånn etterhvert.. Og med fyr i peisen, og masse stearinlys så blir alt perfekt!!

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til jul:)

Blir nok og vaske til jul i november så pynte til advent og sette opp mere pynt etter hvert som jula nærmer seg:)

i år blir det nok et lite juletre også her hjemme:)

Har alt start på gavene:P skal lage såper:) så blir dte vel og kjøpe mere etter hvert.

Julesangene og pyntingen i buttiken liker jeg også:)

håper det går fort til julen:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg gleder med også masse!!!

Har også kjøpt litt gaver alt, å skal lage såper osv til jul jeg og. Koseligå styre litt :D

Bestilte meg julagardiner igår , gleder meg til å henge de opp :)

www.jotex.no

Også blir det ekstra stas med kul på magen til jul :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...