Gå til innhold

noen her fra tromsø da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil fortelle meg litt om hvordan det er å bo der, helt gennerelt?

vurderer å flytte dit om noen år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi bor i Tromsø. Og byen e kjempefin, den! No har æ ikke bodd her så lenge da - omtrent 4-5 år. Sambo e her i fra, sjøl e æ fra et tettsted i Nord-Troms.

Det som e fint med byen e størrelsen. Den e ikke for stor, men heller ikke for liten. Folk e trivelig, skola og barnehaga e av god standard. Du har masse å ta dæ til.

Sjøl bor vi på fastlandsida. 10-15 min. unna sentrum, og trives best sånn. Enda bedre har dem det sikkert borte på Skjelnan og Berg - landlige omgivelsa, 20 min. unna byen!

No blir nok ikke vi her hele livet. Det e fint å bo her som ung, men vi ønske å flytte på landet om noen år.

Men Tromsø e absolutt en by å anbefale! Kom, kom! :o)

Skrevet

:-) så kjekt høre så god omtale om plassen!

er i et ganske nytt forhold, så ingenting er vell sikkert enda. men har virkelig tro på dette forholdet! har kjent hverandre i mangen år og kjenner hverandre ut og inn på de aller fleste områder, føles herlig :-)

pga jobb og skole så er det vell et lite ønske om å bli i bergen et år eller to til, men skal snart på besøk til hans familie, må si jeg er meget spent og gleder meg til å se hvor han har vokst opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...