cecilies mamma Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 noen som vil fortelle meg litt om hvordan det er å bo der, helt gennerelt? vurderer å flytte dit om noen år
Jubelbrus* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei! Vi bor i Tromsø. Og byen e kjempefin, den! No har æ ikke bodd her så lenge da - omtrent 4-5 år. Sambo e her i fra, sjøl e æ fra et tettsted i Nord-Troms. Det som e fint med byen e størrelsen. Den e ikke for stor, men heller ikke for liten. Folk e trivelig, skola og barnehaga e av god standard. Du har masse å ta dæ til. Sjøl bor vi på fastlandsida. 10-15 min. unna sentrum, og trives best sånn. Enda bedre har dem det sikkert borte på Skjelnan og Berg - landlige omgivelsa, 20 min. unna byen! No blir nok ikke vi her hele livet. Det e fint å bo her som ung, men vi ønske å flytte på landet om noen år. Men Tromsø e absolutt en by å anbefale! Kom, kom! )
cecilies mamma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 :-) så kjekt høre så god omtale om plassen! er i et ganske nytt forhold, så ingenting er vell sikkert enda. men har virkelig tro på dette forholdet! har kjent hverandre i mangen år og kjenner hverandre ut og inn på de aller fleste områder, føles herlig :-) pga jobb og skole så er det vell et lite ønske om å bli i bergen et år eller to til, men skal snart på besøk til hans familie, må si jeg er meget spent og gleder meg til å se hvor han har vokst opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå