Lykke X 4 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har to fra før, men drømmer om å få to eller tre til. Elsker barn, det er livet! Krysser fingrene for at vi kan være så heldige å bli velsignet med flere små
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Ja, har lenge ønsket meg 4 barn, men får nå se om jeg ønsker det samme etterhvert. Har jo foreløpig 1.
har4barn Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Vi venter nr 4 i november, og de fleste synes det er mange!! vi synes det er akkurat passe:). .Det blir nok sistemann på oss dette her.
Trollkatt Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg venter nr tre og har lyst på en til. Synes det holder med fire Men vi får se. Vi har snakket så vidt om det, og bestemt oss for at vi ikke skal kvitte oss med alt babyutstyret etter denne, men vi har heller ikke bestemt oss for å få fire. Får se hvordan det går. Det er ganske stor forskjell på tre og fire. Med fire barn må man ha større bil, enda større hus (er vanskelig nok å få plass til tre barn) osv.
*Super*Mamman* Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg har 3 barn, og akkurat nå så er det nok. Men er jo bare 25 år, så er ganske så sikker på at det vil komme flere etter hvert:) Ser litt for meg at det kommer to attpåklatter om 10 år.. Da er jeg jo bare 35 år... Ikke for sent det:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Venter nr.5 i løpet av 3 uker nå. Har lært meg å aldri si aldri mere, men kroppen kjennes ganske forsynt ut. Det er svangerskapene som er et pes, ellers kunne jeg godt hatt 10 stk. ))
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg vil helst ha mange, minst 6 siden jeg har 5 søsken selv, og det er kjempekos. Men da må vi i såfall kjøpe nytt og mye større hus først, eller bygge på det vi har. Har heldigvis god tid da, siden jeg bare er 22, og har andremann i magen.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Ønsker meg mange! Men blir nok bare 2, kanskje 3. Har en, og nr to kommer i desember. Og er bare 25.. Men samtidig så skal de jo følges opp.. og ha klær og utstyr til ting også.. Så vi får se.. man skal ikke se bort ifra at det blir en nr 3 også.. Men da blir det uansett før jeg er 30.. vil ikke ha noen etter 30.. tror jeg;) Men 3 er jo ikke så mange det egentlig da.. hm..
Frk Vims Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Har i dag testet positivt med nr 4! Det blir den siste for vår del (har sagt det før også, men nå blir det sånn). Sa også at jeg ikke skulle ha etter fyllte 30, men det ble visst omgjort! Var 30 da nr 3 kom, rekker såvidt å bli 34 nå.
wilma07 Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 jeg har tre barn, venter nr 4 i februar. har lenge sagt at 5 er et fint tall. men vi får se når den i magen er kommet... vi har har da fått 4 barn på 6 år, så visst det skulle komme en til, blir det sikkert noen år til... vi får se hva tiden bringer.
Lykke X 4 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå