Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 "I Kissed A Girl" av Kate Perry. Makan til utroverdig møkkalåt! Fysj.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg syns den er ok, jeg. Den jeg hater er: "underoverflaten, som MaritLarsen" med carpe diem, fyflate den er schtøgg!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Har ikke hørt den til Carpe Diem. Men er ikke i tvil om at den er støgg. "All Summer Long" av Kid Rock er også GRUSOM!! Kid Suck is more like it.
hva skal barnet hete? Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Enig med dere alle sammen. I kissed a girl er den værste synes jeg!!!
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 hehe, enig om karpe diem og kissed a girl-greia.. men kid rock-sangen syns jeg er fengende!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 I kissed a girl and ...bla bla bla.... VERDENSNYHET...særlig..nei...den blir for dum for meg. Hvem har vel ikke kysset en jente opp igjennom ;o) Carpe diem kan du og få billig av meg, så den var nevnt her.
Sivalur Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 All summer long er jo fin da. I kissed a girl kan jeg ikke huske å ha hørt. Men den der carpe diem låte, fyyyyyyyyy den er stygg! Rygget bakover første gang jeg hørte den, var i en butikk og plutselig la jeg merke til teksten. Håper ikke de gutta der er representative for flertallet av menn i Norge...
cherry coke Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Synes det er en kjempesang!! Dessuten er hun så vakker=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 Det er jo bare et image hun har fått planta over huet av sjefen i plateselskapet.. Tull og tøys. Nei, han Kid Rock kan du ihvertfall få billig av meg!
cherry coke Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Hvordan vet du det?? Hun har vært en respektert artist i USA i mange år. Tipper du har hørt for mye påI da Maria (hun suuuger )=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Hvem?? Vet ikke hvem Maria du sikter til... Respektert er vel å ta litt hardt i, synes du ikke? Hun er ikke Bob Marley, liksom.
cherry coke Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Trenger ikke akkurat å være Bob Marley for å være en respektert artist?=)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2008 Nei, det er klart. Men i mine øyne er en "respektert" artist en som skriver bra tekster, melodier og som ikke selger sjela si for å synge om klining.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Jeg hater Espen Lind sin sang, den derre med banjo eller hva det er... GRUSOM...
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2008 Huff, ja. Trist å se at han prøver å surfe på populariteten til Jason Mraz.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Ja han var mye bedre den gangen han kalte seg Sway?? Da var han seg selv i alle fall...
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2008 Jaja, det kan diskuteres. Men det er ikke til å stikke under en stol at han er grufull, ja.
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Jeg sa bedre.. haha.. Ikke bra..... Nå piper det jo bare ut av han... Liker ikke sånn type musikk uansett jeg da...
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. september 2008 Veldig enig. Er ikke videre begeistret for Jason Mraz heller, jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå