Gå til innhold

Æsj, jeg HATER den sangen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I Kissed A Girl" av Kate Perry. Makan til utroverdig møkkalåt!

Fysj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er ok, jeg. Den jeg hater er: "underoverflaten, som MaritLarsen" med carpe diem, fyflate den er schtøgg!!

Skrevet

Har ikke hørt den til Carpe Diem. Men er ikke i tvil om at den er støgg.

"All Summer Long" av Kid Rock er også GRUSOM!! Kid Suck is more like it.

Skrevet

Enig med dere alle sammen.

I kissed a girl er den værste synes jeg!!!

Skrevet

hehe, enig om karpe diem og kissed a girl-greia.. men kid rock-sangen syns jeg er fengende! :D

Skrevet

I kissed a girl and ...bla bla bla.... VERDENSNYHET...særlig..nei...den blir for dum for meg. Hvem har vel ikke kysset en jente opp igjennom ;o) Carpe diem kan du og få billig av meg, så den var nevnt her.

Skrevet

All summer long er jo fin da. I kissed a girl kan jeg ikke huske å ha hørt. Men den der carpe diem låte, fyyyyyyyyy den er stygg! Rygget bakover første gang jeg hørte den, var i en butikk og plutselig la jeg merke til teksten. Håper ikke de gutta der er representative for flertallet av menn i Norge...

Skrevet

Synes det er en kjempesang!! Dessuten er hun så vakker=)

Skrevet

Det er jo bare et image hun har fått planta over huet av sjefen i plateselskapet.. Tull og tøys.

Nei, han Kid Rock kan du ihvertfall få billig av meg!

Skrevet

Hvordan vet du det?? Hun har vært en respektert artist i USA i mange år. Tipper du har hørt for mye påI da Maria (hun suuuger )=)

Skrevet

Hvem?? Vet ikke hvem Maria du sikter til...

Respektert er vel å ta litt hardt i, synes du ikke? Hun er ikke Bob Marley, liksom.

Skrevet

Trenger ikke akkurat å være Bob Marley for å være en respektert artist?=)

Skrevet

Nei, det er klart. Men i mine øyne er en "respektert" artist en som skriver bra tekster, melodier og som ikke selger sjela si for å synge om klining.

Skrevet

Jeg hater Espen Lind sin sang, den derre med banjo eller hva det er... GRUSOM...

Skrevet

Huff, ja. Trist å se at han prøver å surfe på populariteten til Jason Mraz.

Skrevet

Ja han var mye bedre den gangen han kalte seg Sway?? Da var han seg selv i alle fall...

Skrevet

Jaja, det kan diskuteres. Men det er ikke til å stikke under en stol at han er grufull, ja.

Skrevet

Jeg sa bedre.. haha.. Ikke bra..... Nå piper det jo bare ut av han...

Liker ikke sånn type musikk uansett jeg da... :P

Skrevet

Veldig enig. Er ikke videre begeistret for Jason Mraz heller, jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...