aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Så utrolig kjekt å ha kommet så langt:-) I fjor endte ferden i 2.trimester etter MA ble oppdaget på ordinær ul..så istedet for 3.trimester var jeg inne på "bli gravid" i mndvis..men det var den gang:-) Denne gang kom jeg ihvertfall til 3.trimester og nå kan det nok mest sannsynlig bare gå bra!!!!!!!!!! Er 28+ 3 i dag.
har4barn Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Velkommen etter!! blir spennende framover å se hvem av oss som føder først! Er fullt sykemeldt nå, så jeg prøver å fylle dagene med litt trening, shopping o.l. Har heldigvis en venninne som er hjemme enda. Enn du? Jobber du mye enda?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Åååå, så kjekt å høre fra deg:-) Jeg jobber mine 80 %, så jeg har ikke redusert noe. Er proppfull av energi, så det er bra jeg kan jobbe:-) Har en ganske fysisk jobb så jeg har blitt overflyttet til en lettere avdeling 50% av tiden, selv om jeg ikke hadde så lyst til det:-) Det er nok det beste, men ser ikke helt begrensningene mine for tiden siden jeg har så mye energi. Var slik med førstemann også, men det snur nok snart når jeg blir enda tyngre.. Blir kjempespennende å se hvem som føder først, men siden du ligger litt foran meg så det mest rettferdig at du får først!!! Føler du at svangerskapet går greit eller har du mange plager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå