aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 ....og hopper videre til 3.trimester!! Synes ikke det er lenge siden jeg var i uke 14 og leste disse innleggene her med misunnelse:-) Plutselig er jeg der selv! Tiden fyker avgårde. Lykke til alle sammen og kos dere med magen og det desidert beste trimesteret!!!!!!!!!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer og lykke til videre =)
MintCondition Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Lykke til videre! Syns ikke det er lenge siden jeg kom hit jeg heller, men nå ser jeg jo av nicket ditt at du skal ha i desember, og det skal jeg også, ergo er det ikke lenge til JEG kan hoppe videre heller!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Heisann Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester. Kommer etter om 6 uker....jipppiii!
stinky-monkey Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Har du termin i desember? Jeg har termin 5.desember, og begynner ikke på 3.trimester før om en uke!! Jeg er akkurat 27 uker i dag! Hvis du begynner på 3.trimester nå, så betyr vel det at du har termin i slutten av november, da?? Eller er det jeg som er helt på bærtur her?? :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Tusen takk alle sammen:-) Det stemmer helt at jeg har termin i slutten av november, nærmere bestemt 26.november:-) Hadde en menstermin som var 30.november og en som var 1.desember, så da regnet jeg med at termin ble i desember, men ul viste 26.november:-) så jeg er 28+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå