Gå til innhold

Takker for meg:-)

aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og hopper videre til 3.trimester!! Synes ikke det er lenge siden jeg var i uke 14 og leste disse innleggene her med misunnelse:-) Plutselig er jeg der selv! Tiden fyker avgårde.

Lykke til alle sammen og kos dere med magen og det desidert beste trimesteret!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til videre =)

Skrevet

Lykke til ;o)

Skrevet

Lykke til videre!

Syns ikke det er lenge siden jeg kom hit jeg heller, men nå ser jeg jo av nicket ditt at du skal ha i desember, og det skal jeg også, ergo er det ikke lenge til JEG kan hoppe videre heller! :D

Skrevet

Heisann

Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester. Kommer etter om 6 uker....jipppiii!

Skrevet

Har du termin i desember? Jeg har termin 5.desember, og begynner ikke på 3.trimester før om en uke!!

Jeg er akkurat 27 uker i dag!

Hvis du begynner på 3.trimester nå, så betyr vel det at du har termin i slutten av november, da?? Eller er det jeg som er helt på bærtur her??

:-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:-)

Det stemmer helt at jeg har termin i slutten av november, nærmere bestemt 26.november:-) Hadde en menstermin som var 30.november og en som var 1.desember, så da regnet jeg med at termin ble i desember, men ul viste 26.november:-) så jeg er 28+3 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...