VilVilVilVil Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg er ferdig med permisjonen min i mars, og ønsker meg ny jobb etter det. Har lyst til å flytte til ny by samtidig. Så når bør jeg begynne å søke på ny jobb da? Kan jeg begynne allerede nå? Er ikke så lett å gå på intervju heller når man har en liten som fullammes og jobbene jeg søker på er 8 timer unna der bor nå. Er siving og har ikke lyst til å ta til takke med en hvilken som helst jobb. Noen tips til hvordan jeg bør gå frem?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Du begynner å søke nå. I søknaden beskriver du situasjonen, at du nå bor der du bor men at du ønsker å flytte dit hvor jobben er. Mange jeg kjenner har hatt telefonintervju til jobber som er langt unna.
baby 07.02. Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg begynte jobb søking i april, min permisjon går ut i oktober. Min erfaring er at devil ha folk med en gang. Mange jobber som har gått fra meg pga a jeg ikke kan begynne med en gang. Enda de fleste har jo tre måneders oppsigelse.
VilVilVilVil Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Hmm, ikke lett det her. Men jeg kan vel søke flere ganger hos samme bedrift? Jeg mener, hvis jeg ikke får noe nå og ikke har fått noen annen jobb før nyttår så kan jeg søke igjen hos samme bedrift da? Det er spesielt 3 bedrifter jeg har veldig lyst til å jobbe i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå