Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har begynt nå og er veldig usikker på hvor mye jeg kan spise de måltidene jeg ikke tar shake. Jeg prver å få tatt 2 shake om dagen. Gjerne det første måltidet på dagen samt måltid mellom middag og lunsj. Jeg er et veldig 3-timers menneske og er helt avhengig av mat hver 3. time. Slik har jeg gjort det noen dager: Frokost mellom kl 7.30-9: Shake Lunsj mellom 10.30-12.30: 2 brødskiver Måltid mellom 13.30-15.30: shake Middag: 16.30-19.00. Noen ganger blir det ikke måltid mellom lunsj og middag. Da tar jeg gjerne shaken på kvelden i stedet. Kanskje 1-2 brødskiver i 21-22-tida dersom jeg har vært oppe veldig tidlig og ikke spiste middag så sent. For da holder jeg på å sulte i hjel! Spiser jeg for mye? Skal bare ned 4-5 kg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Slutt med den driten og spis sunt i stedet. Prøvde det for noen år siden og det eneste som skjer er at man omtrent føler man sulter i hjel og dermed sprekker så det dundrer etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja, men var så sulten når jeg skulle spise de vanlig måltidene at jeg spiste det jeg ville ha gjort alikevel. Da er det faktisk enklere å ikke spise noe i det hele tatt.
dama Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 hvis du dytter oppi proteinpulver og blander inn en halv banan f eks i shaken, holder den deg mett lenger jeg har drikki cookies and cream til frokost for å i det hele tatt få i meg næring.. er veldig godt.. problemet mitt er at jeg tror at shaken i kombinasjon med stress gjorde at jeg gikk ned i vekt.. blei beinrangel en periode(har ikke så mye å gå på) men det skal holde for normale mennesker å erstatte to måltider med shaken bare ikke drikk den i tillegg til.., da legger du på deg..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Jeg spiser sundt, bruker mye grønnsaker i maten og spiser kun godis på lørdag. Allikevel går jeg ikke ned i vekt. Dessuten har noen jeg kjenner gått ned 6 kg på dette. Så tenkte å gi det et forsøkt. Og før noen sier at jeg skal trene; så har jeg en helsesituasjon som ikke tillater det for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå