Gå til innhold

Noen som har forsøkt Herbalife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt nå og er veldig usikker på hvor mye jeg kan spise de måltidene jeg ikke tar shake.

Jeg prver å få tatt 2 shake om dagen. Gjerne det første måltidet på dagen samt måltid mellom middag og lunsj. Jeg er et veldig 3-timers menneske og er helt avhengig av mat hver 3. time.

Slik har jeg gjort det noen dager:

Frokost mellom kl 7.30-9: Shake

Lunsj mellom 10.30-12.30: 2 brødskiver

Måltid mellom 13.30-15.30: shake

Middag: 16.30-19.00.

Noen ganger blir det ikke måltid mellom lunsj og middag. Da tar jeg gjerne shaken på kvelden i stedet. Kanskje 1-2 brødskiver i 21-22-tida dersom jeg har vært oppe veldig tidlig og ikke spiste middag så sent. For da holder jeg på å sulte i hjel!

Spiser jeg for mye? Skal bare ned 4-5 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt med den driten og spis sunt i stedet. Prøvde det for noen år siden og det eneste som skjer er at man omtrent føler man sulter i hjel og dermed sprekker så det dundrer etterhvert.

Skrevet

Ja, men var så sulten når jeg skulle spise de vanlig måltidene at jeg spiste det jeg ville ha gjort alikevel. Da er det faktisk enklere å ikke spise noe i det hele tatt.

Skrevet

hvis du dytter oppi proteinpulver og blander inn en halv banan f eks i shaken, holder den deg mett lenger

jeg har drikki cookies and cream til frokost for å i det hele tatt få i meg næring.. er veldig godt..

problemet mitt er at jeg tror at shaken i kombinasjon med stress gjorde at jeg gikk ned i vekt.. blei beinrangel en periode(har ikke så mye å gå på)

men det skal holde for normale mennesker å erstatte to måltider med shaken

bare ikke drikk den i tillegg til.., da legger du på deg..

Skrevet

Jeg spiser sundt, bruker mye grønnsaker i maten og spiser kun godis på lørdag. Allikevel går jeg ikke ned i vekt. Dessuten har noen jeg kjenner gått ned 6 kg på dette. Så tenkte å gi det et forsøkt.

Og før noen sier at jeg skal trene; så har jeg en helsesituasjon som ikke tillater det for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...