berta Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Uff, får ikke sove lengre om nettene :-( Ligger bare å venter på at noe skal skje, og magen er urolig... Ble strippet på tirsdag, og har hatt sex etter det. Var da SIKKER på at noe skulle skje, men nei da..... Så her går jeg å venter og venter, er småkvalm, trøtt og DRIT lei... Tok faktisk 1 ss Lakserolje i dag, men ser ikke ut som den hjelper :-S HUff... Bare syt og stønn ! Men sånn er det i dag :-((( Så send gjerne over litt fødestøv eller gode tips for å få action her !
Des-10 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Fødestøv sendes over i ekspressfart...************************************
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg vet godt hvordan du har det;) Er utrolig klar jeg også! 3 dager over termin i dag, var bare 100% sikker på at jeg ikke kom til å gå over termin siden jeg har hatt så mye kynnere og kroppen har reagert så godt på modningsakunpunktur.. men joda, går visst over:P
sullemor Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Tror du må ta mer enn 1 liten ss med lakserolje for at det skal sette igang ting. Om det er å anbefale, det tror jeg du må spør noen som har gjort det.. Min mor sa at hun visste ikke om hun dreit eller fødet..
berta Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Da har jeg sovet en vel en time... Men har vært kvalm i dag, og har kastet litt opp. Er også litt rar i magen, litt løs... Kan det være lakseroljen kanskje ?? Noen andre som har spyd av lakserolje ?
nille_1 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 fødestøv til Beta*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Mitt beste tips er å få dagene til å gå fort ved å finne på mest mulig kjekke ting. Jeg prøver å fylle tida med albumlaging, besøk og plommespising og så litt husarbeid da.... og da går hvertfall tida fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå