jinte1983 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 hormoner blåser opp ting, ja jeg vet, men er det virkelig noen vits i å lage en ny tråd hver eneste dag med tittel :"hvor mange dager igjen, og den-dagens-dato"? slike ting synes jeg er kopete da, hehe... har vært dager her hvor fire-fem slike tråder har vært på den første sida... sånn, da har jeg tømt meg
sonnenschein Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Du behøver jo hverken svare eller lese innleggene.... Er nok av innlegg her som kommer opp og opp igjen!
Des-10 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hei. Skjønner godt hva du mener. Men synes det er litt spennende å se hvor langt andre er på vei jeg da..., og om det er noen andre som har termin samtidig som meg. Men skjønner at det kan bli litt mye noen ganger...
berta Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 HEHE !! Jeg er litt enig med HI jeg da... Jo hvor langt har jeg kommet ?? En dag lengre enn i går ;-) Jaja... Det plager meg ikke nevneverdig, men i dag er jeg sur og lei.. :-(
jinte1983 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 hehe, plager ikke meg nevneverdig heller og neida, jeg klikker meg faktisk ikke inn på noen av dem, og ja jeg vet at mange temaer blir tatt opp igjen ofte og det er helt greit. men ja, en dag lenger enn i går, hehe
jinte1983 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 hehe, ja, jeg må jo bare le. de kommer hver dag, og ofte er trådene startet av de samme. til opplysning: i dag er jeg en dag nærmere terminen
Mama B Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Hehehehe..:-) Jeg er SÅ enig med HI. Hver dag vettu..;-) Har enda ikke vært inn på de innleggene jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå