Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 De skulle levere noen papirer til leieboeren min og lurte på om jeg hadde sett ham. Noen som vet hva slags papirer som blir levert på døra av purken sjøl? Blir litt nysgjerrig da.. har hatt litt trøbbel med han leieboeren.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Arrestordre? Folk pleier vel å få innkalling til avhør i posten...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hva med stevning til retten, eller hva det heter?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Forkynning av dom el.l. kan gjøres på døra:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Aner ikke, men han har kanskje kontakt med de. Tror egentlig alt av papirer som feks avhør, retts innkalling etc kommer i posten, så er vel noe de ville se selv at han fikk. Gav de det til deg så du kunne gi det til han? i såtilfelle tror jeg ikke det er så veldig alvorlig
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Nei, han gav de ikke til meg. Rakk å se at det var noe markeringstusj på de, og en del tekst..kunne liksom ikke stå å glo heller :-)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Husker tanta mi fikk takkebrev og blomster på døra av politiet etter hun hadde hjulpet til ved en brann på Ljabruhjemmet i Oslo for noen år siden. Kan være mye politiet møter opp på døra til folk for.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Denne karen her får neppe noe takkebrev du....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Å herregud du er virkelig nyssjerrig.La folk ha litt privat liv.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Hvis de stod med papirene i hånda, ikke i et brev altså ikke i konvolutt vil jeg ikke tro det var noe innkallelse til noe i allefall men han har kanskje vært inne til noe tidligere,avhør feks...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Privatlivet sitt ga han avkall på den dagen han gjorde noe som fikk politiet til å besøke ham med jevne mellomrom (ja de har vært her før men da har jeg ikke snakka med de) i uniform med storbilen rett utafor huset. Maktdemonstrasjon delux så noe må han ha gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Kanskje han er blitt kalt inn som vitne i en sak, men ikke skrevet under på at han kommer. Da jeg skulle vitne stod det det i papirene at hvis ikke jeg sendte inn papirene underskrevet raskt nok, kom de på jobben eller på døra mi og henta meg, var rask med å sende inn den gitt. Jobber i kommunen med mange sladdre kjerringer, hadde politiet hentet meg hadde de sladdra om det i årevis tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Hadde ikke forundret meg om det va slik..mannen er totalt udugelig, gjør aldri noe. Det stinker fra leiligheten hans tiss og røyklukt men han hører ikke på oss når vi sier at han må vaske å slutte og røyke inne. Ruser seg gjør han også og det har vært en del bråk fra leiligheten SÅ det er kanskje ikke så rart at jeg lurer litt når det kommer uniformerte politimenn som skal ha tak i han.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Politet kom på døra til meg en gang od det var da fordi jeg hadde glemt å signert på noe papirer. Det kan jo bare hende det er det, siden de ikke var i konvlutt.Du må jo ikke dømme han bare fordi politet spør etter han!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 jeg ble innkalt som vitne i en sak en gang, da kom politiet på døra mi for å gi meg innkallelsen. de sa det måtte gies personlig slik at jeg ikke kunne la være å møte ved å si at jeg ikke hadde mottatt noe brev, eller at andre hadde skrevet under og sent tilbake for meg. sånt var visst veldig strengt.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Kan jo også være ransakelsesordre for alt man vet.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Siere vell litt deg også da som leier ut til en slik person..
Mamsen86 Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Jeg har fått vitnestevning på døra. Så det kan være det.
Mamsen86 Skrevet 4. september 2008 #21 Skrevet 4. september 2008 Men bare et raskt spørsmål.. Sånn utenom.. Hvorfor "gidder" du å leie ut til en som ikke vasker, som ikke på dere, som det lukter tiss av, som ruser seg og som politiet besøker stadig vekk?
Mamsen86 Skrevet 4. september 2008 #22 Skrevet 4. september 2008 .. som ikke HØRER på dere, skal det så klart stå. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #24 Skrevet 4. september 2008 Du er da merkelig rar! Klart men blir bekymret om politiet står på døren og lurer på noe ang leieboeren din.....Bland deg heller inn i en annen tråd du!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #25 Skrevet 4. september 2008 det skal mye til for å kate ut en som leier. kontrakten må gå ut og utleier kan si hun ikke vil skrive ny. men utenom det... nesten nada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå