Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er dere fornøyd? Har dere fått bivirkninger? Og gikk dere opp i vekt? Ser på pakninsvedlegget at dette er en mulig bivirkning. Det er ett år siden jeg fødte og er stor fra før av. Jeg kan bare ikke gå opp mer i vekt og vet ikke om jeg tørr ta disse når jeg leste dette... hmf Resepten har jeg hatt liggende i lommeboka siden 6 ukers kontrollen, men har ikke hentet den før nå. Siden jeg har vært så usikker, men nå tenkte jeg jo å starte på de, men nå ble jeg altså usikker igjen. Og dette med småblødninger helle tiden.. hmf :-(
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det er jo lite hormoner i de da, så det er sikkert bedre generelt for kroppen enn andre p-piller. Har overhodet ikke gått opp i vekt, man har mellomblødninger mellom mensen, ca. 2-3 dager. Glemmer jeg en pille, blør jeg en uke.
Lykke X 4 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ikke gått opp i vekt, ingen bivirkninger annet enn at jeg har mista mensen. Og det er bare skjønt. Et veldig bra prev.middel for meg i allefall
Lykke X 4 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Har ikke hatt noen som helst småblødninger heller. Hva med å prøve den en stund og se? Kan hende du blir like fornøyd som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå