Gå til innhold

Er det INGEN som bruker brukte sko til nr 2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg...Må vel snart ut å kjøpe sko til minste selv om storesøster sine er like fine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok noen.

Men jeg gjør det helst ikke. Særlig de første skoene er det greit å få gå inn selv.

Men jeg lar gummistøvler og pensko gå i arv, og så tar jeg vare på skoene etter eldste og bruker som reserve. Og har jeg noen som er lite brukt, nedarver jeg dem.

Skrevet

de sko/støvler som frøkena knapt har brukt kommer lillemann til¨å arve men de som er godt brukte har gått rett i søpla underveis

Skrevet

Nå har jeg kun ett barn, men ville nok kjøpt nye sko til nr. 2 uansett, og uansett hvor fine de fortsatt var. Tross alt går vi alle forskjellig, sliter skoene forskjellig osv. så det er veldig viktig at barna har gode og riktige sko, med bl.a. tanken på ryggen osv.... Jeg sliter veldig på innsiden av skoene, og kanskje noen andre på utsiden... Du kan jo selv tenkte deg at dette ikke ville være bra for en annen bruker... he, he. Nå har jo mange vokst opp med brukte sko og klær uten å ta skade av det, men akkurat sko synes jeg er litt viktig å ha nytt. Klær ellers er ikke så farlig, så lenge du vet hvem som har brukt klærne før, eller at de er rene og pene når de tas i bruk :)

Skrevet

Her er alle sko like pene,ikke slitt i det hele tatt (foreløbig)Men nå gikk ikke hun før hun var 1,5 år heller da..Og i løpet av det halvannet året hun har gått nå så er ingenting slitt!!!!

Minstejenta driver å lærer å gå nå og jeg har tenkt å kjøpe nye sko til henne,men akkurat nå driver hun å går med sandaler etter storesøster...

Men jeg jobber i barnehage og der er ei mor fysioterapeut på helsestasjonen og hennes yngste arver største sine sko,så skulle ikke tro at de ter så galt når en fysioterapeut lar sko gå i arv!!!

Skrevet

Eh, Dotten: Hvorfor er det viktig å vite hvem som har brukt klærne før? Har du ikke vaskemaskin?

Skrevet

Jeg bruker brukte sko til nr 1 jeg... tar imot alt jeg får/kjøper billig med stor takk. Sko er jo sinnsykt dyrt. jeg snakket med en 4-barnsmamma som driver klesbutikk for barn, hun sa at det er bare tull at småttingene absolutt må ha nye sko.

Så nr 2 kommer til å få brukte brukte sko!

Skrevet

Dei skoa som har vore gått mykje i, blir ikkje arva. Men sko som har vore lite brukt og dei minste skoa, som ungar mest berre har på foten(utan å gå så mykje i dei) blir arva her i huset.

Skrevet

De første sko som knapt er brukt, lar jeg minste arve. Pensko, gummistøvler og cherrox det samme.

Slitte sko som typisk joggesko går rett i søpla. Enkelte vintersko og sandaler står hjemme som ekstrasko, hvis vi skulle glemme en sjelden gang og ta de med fra bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...