Gå til innhold

IKM UKE 40

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er vel i tidligste laget,men vi må jo ha noe å gjøre på vi som har fått mens i disse tider;-))

Var IKKE planlagt at jeg skulle få den denne pp he he.

Skal bruke fertilitetsmonitor denne pp så det blir jo spennende å se om det klaffer denne gang.Har bare 2 dager igjen,så satser vi for fullt hehe..

Er det noen flere som blir med i "klubben"

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg vil gjerne være med i klubben. Fikk mensen i dag, to dager forsinket, men jeg har skjønt det noen dager.... så da er det inn i 3 pp for oss. Er litt sur for jeg fant eggløsningen med cb.... Jeghar vært gravid 2 ganger før i år, men miset. Så er veldig klar for å komme igang igjen..

Skrevet

Hei;-))

Uff det er trist å miste:(Jeg mistet selv i 11 uke i februar og er veldig klar også for å si det sånn..:))

Ja det er kjiipt når du finner el og det ikke klaffer.

Jeg er veldig spent på den fertilitetsmonitoren da..den finner ikke bare el,men også fruktbare dager og det er jo veldig greit.

Skrevet

Hei igjen.

Ja huff, jeg var ikke så langt som deg, men vondt er det uansett. Jeg var 8 uker første gangen (april) og 6 uker andre gangen (juli). Andre gangen var værst, vanskelig å takle at det skjedde to ganger på rad.

Og de damene jeg fulgte med litt her inne hopper videre i 2 og etterhvert 3 trimester... Prøver å ikke tenke på det, men lettere sagt enn gjort.

Det blir vår tur snart! og det kommer til å bli så kjekt!! Har du barn fra før? jeg har en gutt på 3. Koser meg med han :)

hei så lenge!

Skrevet

Ja jeg har 3 barn fra før;-)den yngste er 7 år.Vi hadde lyst på en atpåklatt,men det var lettere sagt enn gjort...

Blitt lett gravid alle gangene,men nå lar den vente på seg.

Ja kan tenke meg at det har vært vanskelig å takle..uff..

Nei vi satser på at denne mnd får vi det til allesammen hehe..

snakkes;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...