Anele&Solstråla Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Til barnets 1år's dag når man føler man har det man trenger?? Arver og har kjøpt det hun trenger av klær og sko. Leker har hun mer enn nok av:) Ikke lett... Forslag??
☆Anonymia☆ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Man kan aldri få for mye leker da Eller for mye klær.. Klær i str større ??
Alba44 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Vi ønsket bøker til sønnen vår. En SUPER investering for barnet ))
Nanna:-D Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Bøker syns jeg også er en god ide. Vi fikk ett par skikkelige eventyrbøker til dåpen, og det syns jeg det er veldig moro å ha! Ellers kanskje det går ann å ønske seg en skikkelig sekk. Bergans barnesekk eller no.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 tripptrapp stol hvis dere ikke har det.- bøker!! medlemskap i bokklubb bergans ryggsekk e.l vinterdress,vintersko(hvis dere ikke har kjøpt) klær i neste str nytt sengtøy et fint og godt ullsett/ulldress hvis det trengs(nøstebarn, krokofanten) 3hjulssykkel med håndtak? lekekjøkken rutsjebane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå