☆Anonymia☆ Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg sykler til jobben (nesten) hverdag,og da må jeg sykle forbi en skole og igår var det rett etter skoletid...Det regna og jeg skulle forbi en gjeng med skolebarn/ungdom... Plinga og plinga men de flytta seg ikke..så jeg tenkte jeg skulle ta en frekk en og sykle mellom.. Joda,funka fint det..Men jeg klarte ikke svingen og før jeg rakk å tenke "dette går galt" så gikk det galt.. Og der lå Kine...rett ut..Fy faen så flaut..HAHAH.. Trodde jeg skulle dø av flauhet.. Men men....Fikk meg en god latter resten av den dagen..Og dagen etterpå.. Og som ikke det var flaut nok,så datt kjea av sykkelen og jeg ante ikke hvordan jeg fikk den på for jeg var så forfjamsa og flau,så han ene måtte hjelpe meg..Hahaha.. Huff.. Takk for veloppdragne barn/ungdom,de fins faktisk enda..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 ha ha ha:) syns jeg ser deg:)))
☆Anonymia☆ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Ja jeg ler litt for meg selv når jeg tenker på det,men så husker jeg hvor forbanna flaut det var og da slutter jeg...Hahhahaa =)
polarn & pyrene Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Nå måtte jeg flire litt her jeg satt ja. Så bra att han hjalp deg da hehe.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 ha ha:) hadde det var meg hadde jeg og garantert vært flau hi hi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå