Gå til innhold

Hvorfor er ikke støtfangere laget av GUMMI ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr. Bare jåleri med matchende støtfangere til bilen, gjerne med pyntelister i krom etc. Og selvfølgelig er 90 % av alle støtfangere i dag laget av hard, sprø plast. Hva er vitsen ???

(for de som lurer: Ja jeg har rygget på naboens bil...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Vitsen er at opprettere og lakkere skal ha noe å leve av:) Neida, ser jo mye finere ut, hvem ville hatt en feit gummiklump rundt halve bilen? Ikke jeg hvertfall... Ble det store skader eller? Hvis det ikke ble store skader så er det mulig å slå ut bulken igjen, men kromlister må byttes.

Skrevet

Jeg ville ! (i dag ihvertfall)

Nei, jeg tror ikke det ble så ille. En liten krom list som sprakk på vår bil - så den må byttes.

Sambo så ingen merker på naboens, men han trodde jeg traff hjulet hans med tilhengerfestet vårt. Vi hadde dårlig tid, så dro til jobb og bhg.

Når jeg så at den listen på vår bil hadde sprukket, så betyr det jo at jeg må ha truffet bilen hans et annet sted enn hjulet.

Når jeg kom hjem nå, så hadde naboen dratt på jobb. Får sjekke i ettermiddag.

Men irriterende likevel. Han hadde parkert på siden av plassen, der det ikke er merket opp for biler og vanligvis ikke står noen. Tenkte jo ikke på det da jeg rygget som jeg alltid gjør :-( Snakk om å være observant....

Skrevet

Hehe... Da er det helt klart naboen sin skyld siden han har parkert på et sted han ikke pleier uten å si ifra:) Nei, skjønner at sånt er surt.

Skrevet

GODT SPØRSMÅL! Eller hva med air-bager rundt bilen som baer blåser seg opp n¨r man bumper inni noe...

(ja, jeg har rygget på en lyktestolpe. Og den sto der den alltid har stått.... )

Skrevet

*knis* skaff deg bil med ryggesensor ;-)

Det har jeg....ikke noe problem, uler og piper så fort noe er i nærheten av "hekken" på bilen.

Skrevet

Hehe jeg har ryggekamera på bilen min... Ser hva som er bak da.. :)

Skrevet

Og når det gjelder skyld så er det ALLTID den som RYGGER sin feil hvis skader oppstår, om så noen står parkert utenfor oppmerket område.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...