Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hei hei jenter:) Noen flere enn meg som enten har startet i disse dager, eller starter snart på pergo? jeg begynner i dag:) har litt blanda følelser da dette er min første kur...lurer på hvordan dett kommer til å gå når det gjelder bivirkningene..
Goodbye Kitty Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hei Jeg er på pergodag 3 i dag. Har gått på de for 3 år siden og, da klaffet det på andre kur. Er spent nå Hadde endel bivirkninger sist
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har hatt min første pergo kur denne mnd.. Og jeg går å venter på eggløsningen i hvert øyeblikk nå... Håper den kommer snart ihvertfall siden mannen må reise 1 uke for tidlig på sjøen igjen.. BLÆ!! Men etter beregningene skal den være her ca lørdag og han reiser fredag.. Så kanskje kanskje det går? Jeg tok dobbel kur også, og jeg hadde ingen bivirkninger.. Men er kanskje litt kvalm nå når det nærmer seg egglsøning da.. Men det trenger jo ikke nødvendigvis være bivirkninger av det heller.. Ellers var jeg på UL i går å såg at 2 av eggene mine utviklet seg som de skulle.. Så da har ihvertfall Pergo mest sannsynlig effekt på meg ) Håper du er like heldig som meg når det gjelder bivirkningene da ) Også krysser jeg alt som krysses kan for at det blir en liten spire på deg denne mnd )
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Husmoren: Da er vi ganske likt da..jeg er på dag 1..skal du tilbake til gyn en eller annen gang i syklusen? jeg fikk bare beskjed om å komme dag 25 og ta blodprøve...men det er en søndag...må ringe og høre altså... Natta &alexandra: Kjipt at han skal dra akkurat da...men kanskje det går:) Håper ikke jeg får noen bivirkninger jeg heller...er lærer og har en ganske krevende klasse, vil jo ikke at det går utover dem heller... Men jeg krysser alt som er å krysse for at spiren sitter denne gangen... men oppi det hele går jeg på antibiotika for urinveisinfeksjon som jeg ikke blir kvitt....men men...
Goodbye Kitty Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Fikk beskjed om å komme innom for å ta en leverprøve,husker ikke på hvilken dag, så må ringe legen i morgen. Skal visst ikke ta blodprøvefor å se om jeg har eggløsning, fordi forrige gang jeg prøvde å bli gravid, fikk jeg påvist eggløsning under utredning. Spennende dette!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 jeg hadde en dobbel kur denne mnd hadde positiv el test 29 og negativ 30 så var litt kortere enn vanlig pleier ha to til tre dager med positive tester hadde sex 27 og 31 så ikke så mye troen på denne mnd:( men men har to kurer til fikk beskjed om og fortsette om ikke spiren sitter denne pp men er litt usikker på de... hadde ikke noen bivirkninger så de er ikke de... men mammen sliter litt med å få de til de blir så mye press når han føler han må;(
*mitt største ønske* Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Jeg er på dag 2 i min første pergokur,har enkelkur da.. fikk pergo som litt ekstra hjelp vi da,har syklus på 26-28 og el mellom dag 12-14...jeg skal også tilbake å ta blodprøver dag 21-22!!! Spennende da,får håpe at spirene sitter nå=) hvor lange sykluser har du da,og har du el?? og hvilken pp er dere?? vi er i 20 pp...puh...føles som en evighet!!!! vi får holde hverandre oppdatert da=))
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 har hatt 34 dagers nå etter pergo ser de ut til å være ned i 28 så de har hatt en effekt... ikm 13 sept... har både el og mensen....
Gjest Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Husmoren: oj leverprøe? hvorfor det da? hmm-..aldri hørt om det der... Mitt største ønske: Jeg har prøvd i over et år nå..vet ikke hvilken pp jeg er i pga lange sykluser og mye kluss...ble gravid i desember, men mistet i SA i uke 8....innmari kjipt...men nå har jeg endelig fått pergo. Dette er min første pergokur så er spent... Har vondt i magen i dag og er småkvalm, vet ikke om det er pga pergo eller fordi elevene min er urolige i dag:( heldigvis fredag:) Men jeg tror jeg fikk besked om å komme å ta blodprøve på dag 25...hmm...nå ble jeg i tvil....
Gjest Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Klare for å bli gravid: Bra at du har kortere sykluser da...har sliti med uregelmessige sykluser, håper det har samme effekt på meg da:) Kan jo hende at det har klaffet... krysser fingrene for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå