*månestråle* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er bleiebøtte noe man virkelig trenger? Hva er galt med å bruke søppelkassa ? Og hva med ammemadrass, er det noe man må ha? Litt uerfaren og synes det er vanskelig å avgjøre..
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har ikke brukt noen av delene til førstemann i alle fall, og savnet det heller ikke på noen måte. Bleiebøtte kan nok være greit for å unngå lukt, men jeg brukte bare vanlig søppelkasse og tømte ofte:) Ammemadrass har jeg ingen formening om egentlig... Du klarer deg nok helt fint uten begge to, men muligens kjekt å ha?
edvina har fått en gutt Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 bleiebøtte synes jeg var helt topp. Jeg er lat av meg, og går ikke alltid med søppel med en gang, så det var deilig å slippe lukt. dessuten får du jo bøtta gratis nå på reflex:) Amme madrass har jeg ikke engang hørt om.....
LivetErEnLek Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Nei, dette er ikke noe man må ha. Jeg har to barn fra før, og har ikke hatt det til noen av dem. Hvis du ikke har mulighet til å gå ut med hver bæsjebleie, så fungerer det helt fint å putte dem i en liten pose, knyte igjen og kaste ut så fort du får mulighet.uansett, synes jeg de fleste bleiebøtter lukter hoggorm. Ammemadrass hadde jeg ikke engagn hørt om før jeg kom inn her....
Gjest amandine Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Har heller ikke hørt om ammemadrass? Og har klart meg helt fint uten.. Hva bleiebøtte angår har jeg en stående i boden som er stafettpinne i vennegjengen, ingen bruker den vi bare gir den videre... Fullstendig unødvendig i mine øyne
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Heisann!! Jeg har 4 barn, og har ikke hatt verken bleiebøtte eller ammemadrass, så man må ikke ha det, vi har i alle fall klart oss utmerket uten!!
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Begge deler er jo noe man kan klare seg uten, men jeg syns det har vært fint å ha begge deler. Ammemadrassen ble brukt selv om jeg ikke ammet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå