mooa Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg sliter med til tider vonde kynnere. Har 2 ganger blitt lurt og trodd at nå var noe på gang.. Senest i morges lå jeg en time i senga med kynnere som kom tett, bare noen minutters mellomrom. Har akkurat 4 uker igjen til termin. Har hørt at kynnere ikke skal gjøre vondt. Noen som vet? Er det maserier? Modning? Dette er mitt 2. sv.skap, men det var ikke slik sist. (som jeg kan huske.. glemmer jo fort..)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det står jo at kynnere egentlig ikke skal gjøre vondt.. selv har jeg hatt falske rier/maserier som har vært skikkelig vonde!(skjønt det blir sikkert verre med ekte rier...) Har endel kynnere for tiden.. er jo ikke behagelig akkurat.. det verste for meg at ryggen gjør så vondt(helt nederst). Klarer ikke stå, sitte eller noen ting.. pluss at babyen presser hodet så skrekkelig masse nedover..Men jeg anser d likevel som bare kynnere.. i ditt tilfelle vet jeg ikke helt..
LivetErEnLek Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har 12 dager til termin og har mange og til tider vonde kynnere og har hatt det lenge nå. Sist jeg var til sjekk, var modningen godt i gang, så satser på at de har sin misjon. Dette er mitt tredje barn og har heller ikke hatt dette med noen av de andre, men da har jeg også gått henoldsvis 7 og 15 dager over termin. Hadde vært deilig å slippe det denne gangen...:-)
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg har 6 uker til termin og har hatt hyppige kynnere helt siden uke 13, men ikke vonde. Men i går var jeg på besøk hos ei venninne og fikk plutselig en masse tette kynnere som gjorde så vondt at jeg ble kvalm. Var redd noe var igang allerede, men jeg dro hjem og la meg på sofaen og da gikk de over etter et par timer...heldigvis! Vet ikke hva det var jeg heller, men hører at det er mange andre her inne som opplever noe lignende og uten at de har utviklet seg til rier...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Kynnere skal ikke være vonde eller regelmessige ble jeg fortalt da jeg ble innlagt på føden 9 uker før terminen pga det. Heldigvis gikk mine over igjen til "vanlige kynnere" sånn at jeg fikk komme hjem igjen, men ble bedt o å kontakte de igjen hvis det kom tilbake da faren for modning er der. Hadde jeg vært deg ville jeg ringt føden å snakket med de, så tar de en avgjørelse om de vil ha deg inn til en sjekke eller ikke.... Lykke til
mooa Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Skal til jordmor senere i dag og hører med henne i første omgang. Jeg er litt på tå hev. Hadde en vanskelig fødsel som endte i hastesnitt sist og gruer meg til denne fødselen..
Mage igjen Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Er 3 gangs fødende, og har det som deg. Har trodd flere netter nå at NÅ er noe på gang, men nei da, det gir seg etter ganske mange timer.... Var IKKE sånn med noen av de 2 første. Var på føden i uke 35 pga dette, var sikker på at noe var på gang. Modning var i gang, men aner ikke hvordan det er nå, om jeg går med noen fler cm åpning eller ikke. (uke37+2 i dag) Blir ganske gal av dette, kommer ikke til å rekke føden jeg, fordi jeg tror at det bare er tull når det først skjer.... har to barn som skal leveres til svigers så jeg må si jeg er også litt på alerten for tiden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå