Blitzy Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Lurer på om jeg skal ta med snuppa på 3 år på sirkus på lørdag, men er litt usikker på om hun er for liten ennå... Noen som har vært på sirkus med en 3-åring og har erfaringer å dele med meg?
solstråle69 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jenta vår blir 3 nå i slutten av september, og vi var på sirkus for 1 mnd siden - det var kjempestas! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå