Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg er ute i permisjon nå, så det er ikke stress på morgenen lenger - og det nyyyyter jeg! Jeg og jenta mi ( 2 1/2 år) står opp en gang mellom 7 og 8. Så ser hun på barnetv mens jeg ordner litt ( kler på, lager frokost). Så sitter jeg litt her =0) Følger henne i barnehagen i halv 9 - 9 tiden (vi kan gå dit på 3 minutter). Så drikker jeg en kopp kaffe i ro og fred mens jeg sjekker Finn (ser etter hus), leser avisen og bimmer litt. Enten så er det ut av huset for å kikke i butikker (kanskje det er noen babyting jeg virkelig trenger som jeg bare ikke ha sett ennå....) og handle mat. Vaske klær, rydde og gjøre klart til middag. Kanskje sove en liten stund? Og hente i barnehagen i 3 tiden - dagene går veldig fort!!!
ChellBell - har født! Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har nå blitt sykemeldt, så dagene er litt lange for min del... Jeg elsker å jobbe så jeg prøver å lage en plan for hver dag så jeg har noe å gjøre. Vanligvis sitter jeg med en kopp kaffe, surfer på nettet mens God Morgen, Norge er på, men i dag blir det ikke kaffe... bleket tennene i går og i dag er de super sensitive så jeg holder meg unna kald/varm drikke inntil det går over... Lide for skjønnheten I dag skal jeg gjøre ferdig søknadspapirene til foreldrepenger og finne bekreftelsen på termindato, lønnslipp osv.. Tenkte jeg skulle bake litt mer til "barselbesøk".... aner ikke hva det skal være ennå. Mulig jeg må ta en titt på detsoteliv.no Vaske vinterposen til bebisen Slappe av, skrive e-mails, rydde litt, vaske håret, ta på negllakk og lage middag ) Ha en fin dag jenter!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Sist svangerskap gikk jeg hjemme fra jeg var 2 mnd på vei. Og da hadde jeg det som du beskriver nå. Det høres jo deilig ut å gå hjemme, men det er ganske kjedelig i lengden. Særlig når man har gjort alt som kan gjøres hjemme (gjøre istand til baby og rydde i skuffene). Og man er jo ikke så veldig sosial da alle er på jobb. Kjenner at jeg kan savne kollegaene min litt nå også - selv om jeg bare har vært hjemme en drøy uke... hehe. Men selve det å stå opp tidlig, stresse i barnehage, stresse på jobb savner jeg ikke. Så jeg klarer fint å kople ut jobben! Fint at du finner på noe å gjøre iallefall!
piamamma Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Dagen i dag ser kjempe bra ut Jeg våknet kvart over 8.. Da har jeg sovet en kjempe god natt (LENGE siden sist) Tulla mi på 5 år har ikke våknet en eneste gang i natt :D Hun pleier å våkne av drømmer, at hun må på do osv.. Jeg lagde frokost og pakka matpakka hennes og gikk og vekte henne ca halv 9.. Så satt hun seg til å spise frokost mens jeg stelte meg og litt sånn.. Nå sitter jeg her og venter på at hun skal bli feridg m maten, så skal jeg kjøre henne i barnehagen.. På vei hjem skal jeg innom banken å søke på billån, så vi får kjøpt oss ny bil Så kommer det to venninner på besøk på formiddagen Så kommer det 3 andre gravide venninner hit i kveld og jeg skal bake litt til det:D Blir så koselig atte i dag er jeg i kjempe godt humør.. Selv om jeg har en del smerter i kroppen pga vann og vond rygg!!!
greentea Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Super! Har sovet godt i natt (for første gang på lenge) hjemme hos mamma og dem. Reiste hjem i går for at dagene skal gå litt fortere:) Har spist frokost, dusjet og sett GMN. Skal en tur til bestemor nå, og deretter gå meg en tur i den herlige Lofoten-naturen=) Må pleie mamma litt også, hun kom hjem fra jobb nå fordi hun er syk:( I kveld blir det kafé med bestevenninna mi som jeg får sett altfor sjelden siden vi ikke bor på samme plass=)=)=)=) Koooooser meg!
babygullz <3 vilde Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg bruker å våkne i 7tiden når min samboer blir hentet av den største bråke-lastebilen som finns der p4 står på full guffe, gir han en kyss og en klem, og prøver å sove litt til, men føler meg som et skrapa sudan-offer så må stå opp å helle i meg 1 liter sjokomelk for så å gå å legge meg igjen. våkner etter et par timer, og må opp å tisse selvfølgelig, og slippe ut hunden t lufting. Så er d frokost.. Setter på tven, som aldri har noe interessant å se på så tidlig på dagen, så jeg går å legger meg nok en gang.. gjerne tar en titt innom facebook og bim. Står fullt og helt opp igjen i 12tiden, dusjer, steller og ordner meg, og går som regel tur med bikkja ned til min mor, stopper innom rema 1000 og handler masse frukt som jeg muncher i resten av dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå