Gå til innhold

Finnes det slike "regnsokker" lenger?


frøydis m/ 4

Anbefalte innlegg

Minsten har fått seg regndress, men jeg har ikke kjøpt støvler eller sko til han ennå for han reiser seg bare innendørs foreløpig. Ute blir det kravling og åling. Da syns jeg at støvler fort faller av eller blir hemmende.

 

Er det flere som ikke går og står noe særlig ennå? Og hva gjør dere isåfall med fottøy? Jeg hadde noen slags regnsokker til de store mine da de var små, men jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i dem. Er det noen av dere som har sett slike nå og evt. vet hvor jeg kan få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en krabber, og regnsokker/fotposer fungerer ypperlig.

Jeg har kjøpt noen på Name it,ellers er jeg også veldig forøyd med det merket som heter Stonz. Se stonz.ca.

Det finns også norske nettbutikker som har Stonz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fottrekk til jenta mi på Reflex. Usikker på hvilket merke det var, skal jeg være ærlig. Men fikk i allefall tak i det der:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettop på reflex, der hadde de både slike "fotposer" som er noe ute-sokke liknende greier og så hadde de regnsko som så ut som sokker, men med plastikk såle. Vi har overtrekkssko/"fotposer" og er fornøyd med det bortsett fra at de detter av dersom hun har lite klær på ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte noen kjempefine regnsokker på Cubus i dag. Ellers så har jeg forede vind- og vanntette Reima-"sokker" til jenta vår, som blir fine å bruke til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lego tec sine... kjøpt hos anders og julie eller julie og anders eller hva den heter.. de er vind og vanntett, får i farge til gutt og jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte regnsokker på Barnas Hus, av merket Thinsulate. Du funker som bare det. Jenta mi er både tørr og varm på beina etter å ha kravla ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...