pandabjørn Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvis man ringer et sted å prater med en person og det er personen som du ringer til legger på når samtalen er slutt..da blir jeg fakturert for de minuttene jeg har ringt.?? men hva om ikke jeg legger på og den jeg har snakket med legger på betaler jeg fortsatt tellerskritt eller hvordan er det?? håper dere skjønte hva jeg mente, litt dårlig forklart
Sivalur Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Tror ikke du betaler tellerskritt lenger så snart du får summetone... men hvis det er sånn type kontor hvor du kan bli satt på vent, så går vel tellerskrittene fortsatt, dersom du kommer tilbake på vent-signal.
pandabjørn Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 det var godt å høre, det var til mob og det hadde blitt dyrt om jeg måtte betale for 6 timer !! det var sønnen min som hadde klart å ringe opp det siste nr jeg hadde ringt! så nå kommer jeg til å legge alle telefoner langt opp hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå