Gå til innhold

Trenger litt hjelp her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ringer et sted å prater med en person og det er personen som du ringer til legger på når samtalen er slutt..da blir jeg fakturert for de minuttene jeg har ringt.??

men hva om ikke jeg legger på og den jeg har snakket med legger på

betaler jeg fortsatt tellerskritt eller hvordan er det??

håper dere skjønte hva jeg mente, litt dårlig forklart :(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du betaler tellerskritt lenger så snart du får summetone... men hvis det er sånn type kontor hvor du kan bli satt på vent, så går vel tellerskrittene fortsatt, dersom du kommer tilbake på vent-signal.

Skrevet

det var godt å høre, det var til mob og det hadde blitt dyrt om jeg måtte betale for 6 timer !! det var sønnen min som hadde klart å ringe opp det siste nr jeg hadde ringt! så nå kommer jeg til å legge alle telefoner langt opp hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...