Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hjelper det med maltekstrakt da?? Eller er det noe annet som funker bedre? Har ikke vondt i magen eller noe, bare merker at den har blitt utrolig treg i forhold til før... Takker for svar
♥♥♥ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Maltekstrakt hjelper vel ja, eller svisker... blir det nesten helt stopp kan man kjøpe en gugge på apoteket som jeg ikke husker hva heter i farta...
baby09...:) Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Plagdes me d samme, hjalp å spise kiwi, plomme og lakris. Svisker klare eg ikke å få i meg, men d e vel d som har best effekt. Blir d veldi ille kan du jo kjøpe klyster på apoteke.
Sane Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Drikk masse vann. Ha alltid et glass stående når du er hjemme, og ha alltid med deg vannflaske når du er ute. Da kan du ta små slurker i ny og ne og på den måten er det lettere å få i seg nok væske. Dette er det som fungerer best for meg :-). Blir det ille, kan du prøve med kokte, avkjølte svisker med fløte. Det pleier å få fart på sakene :-).
♥ Notie♥ Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Prøv litt yoghurt med to teskjeer linfrø i hver dag - du får kjøpt linfrø i dagligvareforretninger. Evt bland med vann hvis du ikke liker yoghurt. Det hjelper for meg, og har hørt mange andre som skryter av det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå