Gå til innhold

Er så lei så lei!


sol3

Anbefalte innlegg

5 dager over termin og ingen tegn på fødsel. Bortsett fra masse kynnere da, men det har jeg hatt lenge! Hatt 2 falske alarmer på sykehuset med maserier, som ikke har noen som helst effekt på noe, de er bare veldig vonde og plagsomme.Blir helt utslitt av dem. Skikkleig nedtur å bli sendt hjem. Nei nå er jeg klar for å føde!! Har prøvd de fleste kjerringråd men de fungerer ikke, får bare mer maserier av dem. Sikkert siden livmorhaslen fremdeles er umoden.

Andre i samme sko som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAA!er 4 dager over termin. Har hatt noen falske alarmer jeg også. Folk begynner å mase om at jeg må få ho ut og alt det der, men er ikke så lett. Prøver å være aktiv, gå turer og vaske hus, men ser ikke ut til å fungere. Sex er det iallefall bare å glemme, sist gang fikk jeg skikkelig bekkenløsning samtidig som jeg fikk sterke kynnere som førte til en falsk alarm på sykehuset, så det går jeg ikke gjennom en gang til frivillig..Vi får vel bare hodse ut og satse på at babyene kommer når de er klare til å møte verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager på overtid her... Det kommer ikke til å skje noe her før jeg blir satt i gang. Tror ikke kroppen min skjønner hva den skal gjøre. Har ingen kynnere, ingen maserier, mensmurringen - NADA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager siden termin her! Masse verk (mensenverk) uten at det skjer noe mer. Har vært slik minst ei uke og til og med hatt forhåpninger et par ganger. Blir like skuffet hver eneste morgen når jeg våkner. Samboer prøver å trøste og er så forståelsesfull, og jeg skjønner at han begynner å bli utålmodig også. Jeg har i tillegg begynt å få ordentlig vondt i bekkenet. Og jeg som har sluppet unna de plagene før. Jeg skal til jm etterpå, og får sikkert vite litt om hvor i forløpet jeg kan se ut til å befinne meg. Da får jeg kanskje mer svar på om jeg må forberede meg på en igangsetting igjen, eller bare se om kroppen ordner opp selv. Vil gjerne prøve å gå så lenge som mulig for å oppleve å sette igang av meg selv, men bare hvis alt er bra med baby selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...