CrazyCat Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hei! Hvor langt opp gikk deres livmor da dere var i uke 13/14? Jeg prøver å kjenne etter selv, men føler jeg lurer meg selv når jeg kjenner toppen på livmoren ca midt mellom skambenet og navlen. Kan det være riktig?
Mayken Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg var på kontroll i går (14+0) og hadde da et sf-mål på 11,5. Kan nok stemme at den ligger mellom skambeinet og navelen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Min kontroll var da jeg var 12+6, og krysset på kortet ligger på den ruta som er ca 12cm (2. gangs). Kjenner det ikke så godt selv untatt når jeg har kynnere...
CrazyCat Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg var hos legen da jeg var 12+2, men han virket ikke interessert i å kjenne etter. Må legge til at det var en helt fersk lege som ikke engang hadde fylt ut et graviditetsskjema tidligere. Det tok ca 30 min å få fylt ut skjemaet. Tror nok ikke jeg hadde stolt særlig på målingene hans uansett. Om noen uker skal jeg til jordmor for første gang dette svangerskapet (2. gangs jeg også). Blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå