Gå til innhold

Sf-mål uke 13/14


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Hvor langt opp gikk deres livmor da dere var i uke 13/14?

 

Jeg prøver å kjenne etter selv, men føler jeg lurer meg selv når jeg kjenner toppen på livmoren ca midt mellom skambenet og navlen. Kan det være riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontroll i går (14+0) og hadde da et sf-mål på 11,5.

Kan nok stemme at den ligger mellom skambeinet og navelen.

Skrevet

Min kontroll var da jeg var 12+6, og krysset på kortet ligger på den ruta som er ca 12cm (2. gangs). Kjenner det ikke så godt selv untatt når jeg har kynnere...

Skrevet

Jeg var hos legen da jeg var 12+2, men han virket ikke interessert i å kjenne etter. Må legge til at det var en helt fersk lege som ikke engang hadde fylt ut et graviditetsskjema tidligere. Det tok ca 30 min å få fylt ut skjemaet. Tror nok ikke jeg hadde stolt særlig på målingene hans uansett. Om noen uker skal jeg til jordmor for første gang dette svangerskapet (2. gangs jeg også). Blir spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...