Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang lå jeg som en strandet hval i sengen med puter og dyner stablet rundt meg. Og kunne bare ligge på siden. Hvis jeg skulle snu meg i sengen var det et stort prosjekt. Derfor er jeg litt overasket når jeg ligger uten støtteapparat rundt meg og hver morgen våkner jeg på ryggen. Det gjør vel ikke noe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at om det er noe problem så merker du det selv. Bl.a at bena dovner bort... Så om du ikke syns det er ubehagelig går det nok greit (misunnelig forresten, jeg er en av de med støtteapparat-fnis ;) )

Skrevet

Det er litt rart å våkne på ryggen, men bena mine sovner faktisk oftere når jeg ligger på siden. Ja, da får jeg bare være glad jeg klarer å røre meg i løpet av natten. Hvor lenge har du igjen Kjerstipusen? Husker fra sist gang at det jeg likte minst på slutten var å sitte fast i sengetøyet hver gang jeg skulle flytte på meg ;-)

Skrevet

Er 33+3 i dag, så det er jo en stund igjen da. Hvertfall så håper jeg det, for det er en del som må bli ferdig her til frøkna kommer :S Driver bl.a. og pusser opp vaskerom, så har ikke vaskemaskin og kan vaske ting klart om dagen. Litt stressa pga det, ja! Men, det ordner seg vel :)

 

Knyte meg fast i sengetøyet har jeg ikke klart enda, men til gjengjeld så er det stabling av puter og dandering av dyne hver gang jeg har vært på do om natta. Noe som er relativt mange ganger nå syns jeg. Men men, får som regel en liten tupp i magen fra frøkna når jeg holder på sånn, og da er alt verdt det likevel :)

Skrevet

Ja, litt av et prosjekt å være gravid -både når det gjelder redebygging å den store magen. Og jeg hadde også blitt stresset av ikke å ha vaskemaskin - vår går døgnet rundt (men jeg er heldigvis nesten helt i mål med alt som skal vaskes av babyting). Mannen min kikker på meg med stor forundrede øyne når jeg er på do for 5. gang på et kvarter.... Og babyen har tivoli i magen akkurat når jeg skal legge meg =0) Men vi er jo utrolig heldige da som får oppleve dette! Prøver iallefall å minne meg selv på det når jeg får lyst til å klage......

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...