Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, 4. september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 34 dager og nå er det slutt på søvn om natta - bare klør og klør, kun på natta (gjort det de siste 4 nettene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet har jeg 11 dager igjen, men tror faktisk det hele er over i løpet av denne torsdagen. Hvis ikke blir det ihvertfall innen fredag!:D

Skrevet

15 dager. Fødte 11 dager over sist, så er jeg "uheldig" er det over 20 dager igjen!

Skrevet

-12 dager over termin...skal på kontroll idag,spent på om når di kan sette meg igang...*håper*

Skrevet

15 dager igjen, spennende!

Skrevet

Yei!!!!!!!!!!!!!!!

40 dager igjen idag og offisielt høygravid:)

Dette går unna:)

Skrevet

Jeg har 13 dager igjen til menstermin, som jeg VET er riktig! 15 dager igjen til 3D ul terminen og 21 dager igjen til ordinær ul termin...

Men har en følelse på at lillegutt kommer til uka! Håper sterkt på det også :) hehe..

Skrevet

Kan bruke bare ett tall i dag.

9 dager igjen til termindato - gleder oss.

Skrevet

48 dager igjen...er dritt lei....

syns tiden står stille..men det er vel på grunn av plagene å at jeg går hjemme om dagen

Skrevet

19 dager til termin, ukjent antall dager til fødsel. H*n kommer når h*n kommer. :-) Nyter bare dagene og finnes ikke utålmodig, noe som er en ny opplevelse i forhold til sist.

Skrevet

6 dager til termin i dag, men håper på at h*n kommer snarest:)

Skrevet

24 dager til ul termin, 15 dager til mens termin.. er såååå klar nå!!

Skrevet

14 dager, og i dag gikk slimproppen...så håper han kanskje kommer litt før:)

Skrevet

5 dager ijenn.. Håper så det skjer noe i dag altså. Fikk slike sterke smertekynnere i går kvell etter sex å de har vart hele natta, så det har vært en søvnløs natt, sovet noen min innimellom, men voknet av smerte.. men nå når mor har forlatt senga har det helt gitt seg da..

Skrevet

40 dager igjen og offisielt høygravid her også!! :-)

Skrevet

her er det 38 dager igjen:) det er ikke bare jeg som sliter med og sove ser jeg hehe:)

Skrevet

8 dager til termin her. I morgen er det 3 rnde med modningsakupunktur, åper det gjør susen og at han kommer på termin.

Skrevet

7 dager igjen til termin... håper det skjer noe snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...